Lotzen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Setter i CD'en for å installere ny versjon av Windows 7 på dataen min, ettersom den er gått til helsike. Setter i CD'en og slår den på, har også endret på instillingene slik at CD rom er høgste prioritet. Men eg kjem fortsatt ikkje til det punktet der det er: "Press any button...". Kjem bare til en skjerm der det står: "Start Windows på vanlig måte" eller "Start reperasjons blablabla..." Ikkje en plass der det er "Press any button" for å installere CD'en som står i dataen. Trenger hjelp, asap!!! mvh Daniel Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er DVD-platen bootbar? (original? Kopi?). Windows 7 får ikke plass på en CD. Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Får opp denne, selv om jeg har i cd'en i dataen min. Har endret i biosen min slik at cd'romen har første prioritet, men uansett når jeg trykker på F10 for å lagre, så får jeg bare opp denne feilmeldingen. Har SATA harddisk om dette er nyttig informasjon. Ønsker da å innstallere Windows 7. Setter veldig pris på hjelp her! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor ny tråd? Du har ikke giddet å svare på spørsmål i din forrige tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283695&st=0&p=16653087&fromsearch=1entry16653087 Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Ops, beklager den. Tingen er at eg fikset det forrige problemet eg hadde, men det oppstod et nytt. Og ja, det er en DVD plate (naturligvis), og det er en kopi ja. Tror du det vil vere forskjell om det er en originial? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Har slått sammen de to trådene. Klart det kan være et problem at det er en kopi. Er ikke alle som klarer å lage en kopi på rett måte. Endret 18. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Takk for det. Så kva anbefalar du meg å gjere da? Har jo Vista på dataen min, men der fulgte jo ikkje med noke CD ettersom der var sånn "Lag gjenopprettingcdstyr" (som eg så klart aldri gjorde). Derfor prøvde eg med Windows 7 cd'en som eg fikk frå ein kamerat. Er da å invistere i en ny Windows 7 den einaste utvegen? Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk tak i original Vista CD no, uten at det hjalp noko nemneverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå