Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Reboot and Select proper Boot Device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key

Anbefalte innlegg

Hei!

Setter i CD'en for å installere ny versjon av Windows 7 på dataen min, ettersom den er gått til helsike. Setter i CD'en og slår den på, har også endret på instillingene slik at CD rom er høgste prioritet. Men eg kjem fortsatt ikkje til det punktet der det er: "Press any button...". Kjem bare til en skjerm der det står: "Start Windows på vanlig måte" eller "Start reperasjons blablabla..." Ikkje en plass der det er "Press any button" for å installere CD'en som står i dataen. Trenger hjelp, asap!!!

mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Får opp denne, selv om jeg har i cd'en i dataen min. Har endret i biosen min slik at cd'romen har første prioritet, men uansett når jeg trykker på F10 for å lagre, så får jeg bare opp denne feilmeldingen. Har SATA harddisk om dette er nyttig informasjon. Ønsker da å innstallere Windows 7. Setter veldig pris på hjelp her!

Lenke til kommentar

Takk for det.

Så kva anbefalar du meg å gjere da? Har jo Vista på dataen min, men der fulgte jo ikkje med noke CD ettersom der var sånn "Lag gjenopprettingcdstyr" (som eg så klart aldri gjorde). Derfor prøvde eg med Windows 7 cd'en som eg fikk frå ein kamerat. Er da å invistere i en ny Windows 7 den einaste utvegen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...