Gå til innhold

Samsung Galaxy eller HTC Desire?

kompis

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til valg av mobil. Har sett mye rundt omkring, men kommet frem til noen typer. Desire eller Galaxy virker mest interessante, men både nye Samsung wave2(8530) og evt LG optimus one er mulige kandidater.

Galaxy har wifi med n og desire har g, er dette noe å ta hensyn til? Og har hørt med folk om at Galaxy sin skjerm kanskje ikke tåler så mye før den får riper.

Blir primært en telefon til vanlig telefonbruk, med litt internett og musikk(spotify e.l.) ++.

Har sett på Desire Z, men tror det blir litt voldsomt med fullt tastatur.

Kan noen si hva jeg skal velge eller komme med enda en telefon så valget kan bli enda vanskeligere?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desire høres ut som et godt valg for deg. Vær obs på dårlig batteritid though! Optimus One er også en god telefon, her er det dog mindre skjerm men bedre batteritid.

Hva konkret lurer du på? I forhold til internett er det generelt det samme så lenge det er en androidtelefon. Større skjerm vil jo si bedre internettopplevelse.

Tror forøvrig Galaxy S har Gorilla Glass skjerm som beskytter svært bra mot riper. Rart hvis du har venner som erfarer noe annet. Jeg har hørt at Desire lett får riper mens Galaxy S motstår dette greit.

Et alternativ du kan vurdere er jo Nokia N8. Den har utrolig god byggekvalitet og vil ved normalt bruk aldri få riper eller skader i kroppen. Lydkvaliteten er utrolig bra og kamera er det beste du får. Internettopplevelsen er dog noen hakk bak android, så hvis dette er et viktig punkt er feks Desire et bedre valg.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på det trådløse "kortet" i mobilen. Desire har g-kort mens Galaxy har n-kort, som har bedre mottaker, hvis jeg har forstått dette riktig. Det jeg lurer på om det er vits i å bry seg om denne forskjellen eller om g-kortet holder. For å kanskje spør enklere, plukker Desire opp trådløse nett som bare det eller har den av og til problemer med det?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt gleden av å prøve både galaxy S og Desire HD i en uke hver... Og hadde det ikke vært for at HTC er vesentlig bedre på exchange- og kontoløsninger enn Samsung, hadde jeg valgt samsung. Synes det var en flott telefon på alle måter. Så lett og fin, og så god batteritid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...