patonnnn Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finner ikke nyeste msn noen plasser på slett programmer listen.. Hvordan fjerner jeg dritten? vil ha den forrige versjonen.. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 På min programliste heter den 'Windows Live Essentials 2011' Og om du ikke finner den der, kan du prøve å slette denne mappen:) **C:\Program Files\Windows Live\Messenger** Men, om du prøver å installere en gamlere versjon, så får du nok en pop-up som sier du må oppdatere MSN igjen, dvs. 2011 versjonen. Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) På min programliste heter den 'Windows Live Essentials 2011' Og om du ikke finner den der, kan du prøve å slette denne mappen:) **C:\Program Files\Windows Live\Messenger** Men, om du prøver å installere en gamlere versjon, så får du nok en pop-up som sier du må oppdatere MSN igjen, dvs. 2011 versjonen. Jeg slettet den fra Live Essentials for noen dager siden, men den er enda på maskinen :/ Jeg er tom. Har prøvd alt. Endret 23. desember 2010 av Patbaiga Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Men, om du prøver å installere en gamlere versjon, så får du nok en pop-up som sier du må oppdatere MSN igjen, dvs. 2011 versjonen. Jeg har samma problemet. HATER den nye versjonen! Seriøst - hvordan får man lastet ned og *brukt* en eldre versjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 www.pidgin.im Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Samtlige pcer jeg har sett med eldre utgaver har de seneste mnd blitt tvunget over på det nye. Om dere ikke liker nye og ikke trenger funksjoner utover chat så finnes pidgin. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå