Gå til innhold

Spørsmål ang. Battlestar Galactica

Anbefalte innlegg

Hei. Er snart ferdig med sesong 2 av Battlestar Galactica på DVD, og lurte derfor på noe ang. såkalte webisodes (kalt The Resistance), rundt 10 episoder på rundt 3-6 min. som ble sluppet etter sesong 2 og før sesong 3. Hvor får jeg sett disse, og følger de med på sesong 3?

Og av ren nysgjerrighet, dersom Battlestar Galactica gikk på norsk TV, hvilken kanal gikk den på da serien var på lufta?

:)

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei igjen. Fikk svar på alt jeg lurte på.

Har et nytt spørsmål, tenkte jeg bare skull svare i denne i stedet for å opprette ny tråd.

Har bestilt Battlestar Galactica sesong 4 på bluray, har de andre 3 på DVD. Det jeg lurer på, er om det følger med det samme i sesong 4 på bluray som på DVD. Grunnen til at jeg spør er fordi det er 8 discer i DVD-utgaven, mens det er 5 i bluray-utgaven. Skjønner at det antagelig er fordi bluray-discer har større lagringskapasitet, men episodene tar vel også mer plass? Så at det ikke var så stor forskjell i antall discer på de andre sesongene, så bare lurer. Det jeg er mest bekymret for er om filmen Razor følger med i bluray-utgaven. Noen som vet noe? Er sikkert likt på begge utgavene, men spør for sikkerhets skyld. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...