Gå til innhold

Elemental Shaman vs Rogue


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Kan noen fortelle meg hvordan, og om i det hele tatt er mulig å drepe en Rogue som Elemental Shaman? Slik jeg ser det er det praktisktalt umulig, og siden de fjernet Cure poison spell, er det blitt enda verre. Det er den eneste classen jeg sliter mest med.

Hjelper ikke å bruke Thunderstorm, Earth bind eller noe, de bare kommer, kicker, interrupter og alt, får ikke gjort noenting.

 

Noen som har en guide eller taktikk? Hadde vært veldig fint. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Kan noen fortelle meg hvordan, og om i det hele tatt er mulig å drepe en Rogue som Elemental Shaman? Slik jeg ser det er det praktisktalt umulig, og siden de fjernet Cure poison spell, er det blitt enda verre. Det er den eneste classen jeg sliter mest med.

Hjelper ikke å bruke Thunderstorm, Earth bind eller noe, de bare kommer, kicker, interrupter og alt, får ikke gjort noenting.

 

Noen som har en guide eller taktikk? Hadde vært veldig fint. :)

 

Spec ned i Earth's Grasp(http://www.wowhead.com/spell=51485), ellers er det vanskelig. Du må sørge for å ha de på mest mulig avstand hele tiden, og bruke shock på hver CD selvsagt. Earthbind er gull. Instant Ghostwolf er optimalt om du er mer enn level 80.

Lenke til kommentar

Jojo, de fleste roguer vill nok gå for stun. Cheap shot og kidney. Vis du klarer og overleve det, bruk Thunderstorm for og få litt avstand. Prøv og få på en dot siden roguen mulig vil prøve og Blinde og restealthe, denne som du må trinkete ut av og prøve og få igang mere damage mens du kiter. Roguer er veldig "ustabile" og sloss mot. Du kan vinne en kamp, mens tape en annen.

Lenke til kommentar

Guide: Kjøp duel spec for 10g og spec Resoration og kjøp ett PvP-trinket slik at du kan komme deg ut av stuns.

Ha så oppe Earthshield. Når Roguen angriper så er det bare til å heale seg selv med healing surge til han har brukt opp alle cooldownsa, du blir nesten udødelig med Earthshield. Etter dette er det bare til å kite han rundt med ghost wolf og frost shock.

 

Husk og ikke klikk med musa di på spellene dine, for da kan han circle strike deg

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Jojo, de fleste roguer vill nok gå for stun. Cheap shot og kidney. Vis du klarer og overleve det, bruk Thunderstorm for og få litt avstand.

 

Du viser jo allerede her at dette ikke er noe du kan spesielt mye om. Thunderstorm virker selv i stun. En god rogue vil uansett CoS en dot(flameshock), så du kan like gjerne få av en frostshock. Rekker han ikke, eller velger å ikke bruke CoS har du ele-mastery og Lava burst, earthbind og kom deg unna igjen. Jeg spiller ikke spes mye PvP, men 1vs1 vet jeg at dette fungerer. Og talented earthbind fungerer som sagt gjennom stealth og varer i 5 sec.

 

Simenrf: Healing surge og earthshield-combo....genialt. Hva skal du gjøre når du har brukt opp mana etter 15 sec da?

Endret av Moonai
Lenke til kommentar

Jojo, de fleste roguer vill nok gå for stun. Cheap shot og kidney. Vis du klarer og overleve det, bruk Thunderstorm for og få litt avstand.

 

Du viser jo allerede her at dette ikke er noe du kan spesielt mye om. Thunderstorm virker selv i stun. En god rogue vil uansett CoS en dot(flameshock), så du kan like gjerne få av en frostshock. Rekker han ikke, eller velger å ikke bruke CoS har du ele-mastery og Lava burst, earthbind og kom deg unna igjen. Jeg spiller ikke spes mye PvP, men 1vs1 vet jeg at dette fungerer. Og talented earthbind fungerer som sagt gjennom stealth og varer i 5 sec.

 

Simenrf: Healing surge og earthshield-combo....genialt. Hva skal du gjøre når du har brukt opp mana etter 15 sec da?

 

Du går ikke tom for mana, for earthshielden gjør 70% av jobben. En annen lur ide er å ha ute mana tide totem også

Lenke til kommentar

Guide: Kjøp duel spec for 10g og spec Resoration og kjøp ett PvP-trinket slik at du kan komme deg ut av stuns.

Ha så oppe Earthshield. Når Roguen angriper så er det bare til å heale seg selv med healing surge til han har brukt opp alle cooldownsa, du blir nesten udødelig med Earthshield. Etter dette er det bare til å kite han rundt med ghost wolf og frost shock.

 

Husk og ikke klikk med musa di på spellene dine, for da kan han circle strike deg

Med Recuperate kan roguen også heale seg selv ganske godt.

 

Moonai, jeg bare nevnte det de fleste roguer ville gjort i en bg. Er sikkert noen skilla som vil gjøre det du sier også.

Lenke til kommentar

Slutt med Backpedaling og Keyboardtuning ;)

 

Spec Ancestral Swiftness og Earth's Grasp. Fakecast, jump stun / slow. Glyph Stoneclaw totem. Ikke vær for rask med Thunderstorm, vent til Kidney etv. helt på slutten av Cheap Shot.

 

Flame Shock ASAP! Frog hvis du trenger å heale.

 

Skakke værra så vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...