Gå til innhold

LG KM900 Feil

torokl

Anbefalte innlegg

hei

Eg har ein LG KM900 som eg skal leverast til reperasjon for tredje gang fordi mobilen skrur seg av automatisk uten videre. Etter som eg har forstått så har eg rett på ny mobil eller heve kjøpet vist den samme feilen skjer tre ganger.

Men korleis blir det vist eg skal få ny telefon? Her eg rett på ein som er har lik kjøpsverdi som den eg har? Og får eg velge ny sjølv eller velger dei for meg sidan eg har kjøpt den på Telenor sine nettsider?

Takker for svar :)

Endret av torokl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

Eg har ein LG KM900 som eg skal leverast til reperasjon for tredje gang fordi mobilen skrur seg av automatisk uten videre. Etter som eg har forstått så har eg rett på ny mobil eller heve kjøpet vist den samme feilen skjer tre ganger.

Men korleis blir det vist eg skal få ny telefon? Her eg rett på ein som er har lik kjøpsverdi som den eg har? Og får eg velge ny sjølv eller velger dei for meg sidan eg har kjøpt den på Telenor sine nettsider?

Takker for svar :)

En omlevering, ny telefon altså, er noe du kunne fått som en løsning ved første og andre innlevering. Nå som du har samme feil for tredje gang har du krav på å heve kjøpet. Da får du pengene du ga for telefonen tilbake. Telenor har muligheten til å kreve bruksfradrag etter gitte satser, men da kan du samtidig kreve renter på kjøpesummen fra kjøpsdato.

Selv om du nå skulle få tilbudet om en ny telefon ville jeg gått for heving av kjøpet da omlevering styres av spesifikasjonene til produktet og ikke kjøpesummen. Det gjør at du som regel kommer bedre utav det ved å gå for heving av kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...