the_last_nick_left Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har fått det høytidelige oppdraget å lage en liten forrett til julaften. Eller egentlig ikke en forrett, mer litt "tiltygg" til et glass champagne mens svigermor gjør i stand de siste tingene til pinnekjøttet. Jeg har lyst til å servere en litt moderne, "rocka" vri på norsk julemat. Jeg har servert flatbrød med snøfrisk-krem og fenalår før, men i og med at vi skal spise pinnekjøtt vil jeg helst ha noe annet. Lefse med røkelaks og kremost er alltid et alternativ, men jeg er på jakt etter noe litt mer spennende.. Noen forslag? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Carpacchio av reinsdyr med en dressing med litt stjerneanis og nellik i? Endret 18. desember 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Tapas? Tilegg: Hvis du ikke har folk som er alergiske for skalldyr. Hva med en skalldyr (muslinger, blåskjell, kamskjell, calamares, store reker, hummerhaler) med tannpirker i? Siden du skal servere sammen med champagne kan dette fungere. Endret 18. desember 2010 av PerB Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skal dette gå fort? Eller har du litt tid til rådighet? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Har to og en halv time hos dem, kan eventuelt forberede ting hjemme tidligere på dagen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå