Thomas-A Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei Har nå et noe rart problem. Etter at jeg oppdaterte div sikkerhetsopdateringer i vista i går kveld, så har jeg ikke fått startet min m1530. Når jeg skrur på pc'en så kommer den ikke en gang til boot. Det virker som at den ikke klarer å starte windows. Skjerm og alt er svart og jeg har prøvd å ta ut batteriet og koble fra strømadapteret. For deretter å starte den med kun strøm tilkoblet. Men uten hell. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg evt. kan gjøre? Litt fortvilet siden jeg ikke får kommet inn i sikkerhetsmodus eller noe. Setter utrolig pris på alle svar. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Ingen som kan ha en ide om hva dette kan komme av? Har en mistanke om at det kan være cmos sensoren som evt. må resettes. Men har ikke kunskap nok til å skru dataen fra hverandre Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vet ikke om du har googlet, men jeg fikk iallefall mange treff da jeg søkte.. Her:) Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Etter å ha skrudd den helt fra hverandre - tatt ut cmos batteriet - satt det inn igjen - skrudd sammen pcen. Så har dette ikke resultert i annet enn det samme fenomenet. Eneste forskjell er at nå blinker firekanten med A tegnet og firkanten med 9 lyser konstant. mens firekanten med "pil ned" blinker. Har vel egentlig gitt opp og har bestemt meg får å selge pc'en til noen som kan ha bruk for dens gode kompnenter. Om det ikke er en "reddende engel" her inne som har en mirakelløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå