Mnett Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Heisann Går det ann og bestemme hvor stort vinduet skal være når man trykker på en link i fks vg som åpnre seg i nytt vindu? Hos meg varierer det, og nå er det så lite at kun den blåe linja på toppen kommer opp, og jeg må lete etter"maksimer vindu" knappen. Kan høres ut som et lite problem, men ganske irriterende når jeg surfer 4-5 timer om dagen Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ikke trykk på maksimer, men velg heller å "dra" den ut til den er passelig. Da skal den huske det etterhvert Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvis du resizer vinduet og lukker det, så neste gang du åpner IE/trykker på en link, så vil det åpnes som det ble lukket. Høres ut som om det er noen nastye popups du har lukket fordi vinduet ble sånn? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hos meg varierer det, og nå er det så lite at kun den blåe linja på toppen kommer opp, og jeg må lete etter"maksimer vindu" knappen. Kan høres ut som et lite problem, men ganske irriterende når jeg surfer 4-5 timer om dagen På de fleste popups kan du med Java velge størrelse på vinduet og om det skal vise vanlige knappene. En veldig grei løsning på dette er å benytte Opera fremfor Internet Explorer. Du kan også blokkere alle popups eller blokkere alle uten om de du velger å åpne (de som åpnes ved hjelp av vanlige href tag's) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå