Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition, diskuter disse her

Anbefalte innlegg

Collector's/Limited/Special Edition

I denne tråden kan man diskutere hvilke spesialutgaver du har i ditt hjem og de du eventuelt planlegger å kjøpe i framtiden. For å gjøre det veldig enkelt for de som er interessert har jeg laget en egen tråd hvor man kan diskutere fritt rundt om emnet.

Her kan vi hjelpe og dele erfaringer om hvor du har fått tak i dem og pris. Og om du har lyst så post gjerne bilder av de du er mest fornøyd med :)

Disse er jeg mest fornøyd med:

- God Of War III Ultimate Edition, her er det Pandoras Box med et hemmelig luke med artbook, og skins til God Of War III.

- Call Of Duty Black Ops Prestige Edition, her følger det med en lekker medalje, zombiemaps fra WaW og RC-XD bilen med kamera og lyd.

- Alan Wake Limited Collector's Edition, selve boksen er formet som en bok som heter The Alan Wake Files, en DVD med materiale, et nytt kapittel til spillet pluss noe til avataren din.

- Splinter Cell Conviction Limited Collector's Edition, her følger det med en figur av Sam Fisher, pluss steelbook og content til spillet.

- Bioshock 2 Special Edition, her følger det med Lyd-CD med Bioshock 2 orkesternoder, tre vintage Rapture reklameplakater, Bioshock 2 Artbook, 164 siders hardcover med spillet, og en lekker boks.

Da kan diskusjonen rundt Collector's/Limited/Special Edition spill begynne!! :w00t:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

har prøvd å starte en slik tråd selv, den døde ganske kjapt. håper denne får leve lenge for jeg elsker limited editions. skal få postet bilder av noen av mine.

jeg har lyst på fable 3 limited, og muligens alan wake limited edition. jeg håper noen kan beskrive disse utgavene for meg.

jeg har blant annet disse:

halo 2 collectors limited edition. med solid cover i metall, og enkel design på utsiden. det er spill disk og bonus DVD med, men bare en disk holder inni, og det er ganske dumt. innholdet på disken er jeg veldig fornøyd med.

halo 3 collectors edition. et forbanna lørv cover i metall som kjennes løst og jævlig ut. disse små disk holderne er limt fast så dårlig at de løsner. har måttet lime dem fast med nytt lim. følger med en fin bok som beskriver forskjellige raser i spillet (mennesker, grunter eliter...) og kanskje noe mer, men det husker jeg ikke. spilldisk følger selvfølgelig med og bonus disk. bonus disken kan bare spilles av på xbox 360, altså ingen vanlig DVD. jeg husker ikke helt innholdet på den, bortsett fra noen gamer pictures.

halo 3 legendary edition. halo fan som jeg er måtte jeg jo også kjøpe legendary edition. fikk først tak i den brukt, etter 3 år. det beste med den er jo master chief hjelmen som følger med. bonus disken fra collectors edition følger også med, pluss en disk som kan spilles av på DVD spiller. det er dessverre bare plast cover med denne utgaven.

halo wars limited edition. det er ingen bonus disk med denne utgaven. coveret er et steelbook cover, men kjennes ikke så fast ut som halo 2 sitt cover. det er en hardcover bok med tegneserie som jeg tror viser hendelsene før spillet. får med noen leadercards og en rar gummi ting med symbolet til skipet i spillet. var vel også med en skinn til en wraith i spillet. er lengesiden jeg ahr sett på denne utgaven.

halo reach legendary edition. statuen som er med denne viser hele noble team, bortsett fra noble six. den er utrolig bra detaljert, og helt klart min tøffeste limited edition. man får med skinn til eliter i multiplayer, men den ser helt vanlig ut. man får også med en kode som gir deg flamme rundt hodet ditt i multiplayer, noe JEG syntes er ganske tøft. det er ingen bonus DVD med denne utgaven, men en 2 timer lang film hvor noen bungie medlemmer spiller halo reach og prater om spillet. man må i halo waypoint for å se dette, og det er ganske dumt. kjedelig at de ikke kunne bruke noen får kroner ekstra på å skrive det klippet ut på en ekstra DVD. det er heller ingen steelbook med denne utgaven. i legendary ligger også limited. der ligger blandt annet en journal til ei doktor kjærring i spillet.

splinter cell conviction limited edition. gidder ikke å skive noe om denne da den er beskrevet i første post.

faen ble litt langt dette innlegget.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...