kasamo2 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Hei, jeg har tenkt å kjøpe ett høytaler sett til den stasjonære pc'n jeg skal kjøpe etter nyttår, men med tanke på at dette er i en leilighet, så har jeg ikke så mye plass. Så må nesten bli ett 2,1 sett. Men har sett at de selger z-5500 for bare 2000kr, jeg har det hos faren min som jeg bruker som hjemmekino. Med tanke på prisklassen så er det bedre en all forventning egentlig, har hatt det i ca 1år og 6mnd. Kan jo ikke bruke surrounden til dette settet siden jeg ikke har plass(hadde hatt ett ekstra parr med høytalere da;P) Men har også sett på dette t3. Det er ganske klart att z-5500 er det mer trøkk i, som jeg har erfaring av. Men kan jo ikke spille fullt med z-5500 uansett, siden det er i en leilighet. Har fått klager av noen naboer hos faren min når jeg har hatt fest, å noen bare skulle skru opp heletiden...:S Så hadde egentlig strengttatt ikke trengt det. Å t3 var så fin i størrelsen, men jeg har ikke noen erfaring med dette. Så jeg lurer om det er noen her som har erfaring med t3? Har masse erfaring selv med z-5500, men ikke med t3 så derfor har jeg ikke noe å samenligne, Bassen er helt klart kraftigere på z-5500. Men går utifra at t3 kan lage noe lyd fra seg også på lave frekvenser, siden den har slave elementer. Å så tar det veldig lite plass, som er ganske kjekt. Men finnes sikkert andre sett her ute som spiller bra og klart:) Så jeg setter veldig pris på så mye hjelp og positive/negative sider om begge setta så jeg får mer oversikt før jeg bestiller noe. Tusen takk på all hjelpen på forhånd:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Du kan jo se på Z-2300 som er 2.1 utgaven av Z-5500? edit: eller har det gått ut av produksjon ?? Endret 18. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Avsnitt!!!! Ellers: Se på logitech z-2300, spiller ikke like høyt som z-5500, men bassen er tightere og bedre på musikk. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg tenkte på z-2300, men fant det ikke på komplett. Å siden jeg skal bestille pc'n der så kunne jeg bestillt det settet der også;P men er jo ikke på komplett, å har gått ut veldig mange steder nå. Er ikke mange steder jeg kan kjøpe det. Med mindre de selger det i en butikk...Men da har somregel prisen vært veldig høy iforhold på det den er på internett... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg fikk Z-2300 på Lefdal til 800kr. Muligens på grunn av at det var på vei ut da. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Vis du fikk det for 800kr haddde jeg også kjøpt deet;P Det hat perfekt størrelse for meg pluss at det er trøkk i det. Skal se litt rundt om det er å få tal i. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Du har jo Z623 som er erstatningen for Z-2300. Har selv vurdert Z623 da mitt Z640 har tatt kvelden. Dog lurer på å kjøpe Z523 da deg er rimeligere. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, z623 så ganske fristende ut. Er litt mindre en z-z2300 å har tar ikke så mye plass. Klarer kanskje ikke å spille like dypt som z-2300 men, likevell bra nok med tenke på at det er ett lite rom i en leilighet. Tror jeg kanskje skal gå for de, men mindre det er noen andre her som har noen fler tips;P? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Å bruke Z-5500 var kanskje ikke så dumt. Dog det koster mer. Skulle rukket timesalget til komplett på Z-5500 til 1.500,- Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har sjekka i butikker rundt i nærmiljøet, å der fant jeg ikke z-2300;( Så på elkjøp også idag der jeg visste de hadde det før. Men neida...Var byttet ut med z-623, men fikk hørt litt på det:) Å fikk hørt på z-523. z-523 spillte mer bass en z-623 til ett vis volum, men spillte ikke like klart og fint som z-623, å bassen var bedre på z-623. Har nok noe å gjøre at du må nesten ut med det dobbelte også da;P Så tror jeg går for det;P Men kommer nok litt seinere med tanke på at kortet mitt lukter svidd etter julehandelen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå