albions Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Kontoen min er blitt hacket og eg brukte account revival saken som er på siden til world of warcraft. Funka fint det, men kontoen blei låst og eg måtte oppdatere konto informasjonen min via mail. Har nå sendt 2 mailer og ringt 3 ganger uten å få svar. Er det noen andre former å kontakte eventuelt ein game master for å få litt fortgang på sakene. Har ventet i 3 dager no. Elendig kunde støtte!! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Benytt sjansen til å slutte med det avhengighetsskapende spillet. 4 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ring til Blizzards kundeservice så ordner det seg. Min kompis ble hacket og gjorde det, han fikk alt tilbake 1 time etter samtalen. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finnes det ikke en hel haug av "hjelp, jeg har blitt hacket"-tråder på dette forumet allerede? Ta en kikk på sidene i wow/spill-kategorien før du poster en ny, du finner nesten garantert svar isteden for å måtte vente på at andre skal svare på din tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå