shadowano Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har en 3com Officeconnect Wireless 11G cable/dsl gateway. Jeg har hatt denne lenge, og den har fungert fint tidligere. De siste ukene har jeg lagt merke til at nettet er tregt. Kjørte en test og manglet 2-3 mbit. Kobler utenom ruteren og får da full hastighet. Har prøvd å resette ruter til fabrikkinnstillinger, lagt inn siste (eldgamle) update fra HP/3com uten at det hjelper. Jeg har 5mit men får maks 3 mbit, siste testet i dag, via ruteren. Er den rett og slett sliten og takler ikke hastigheten? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Regner med du har passet på at ingen bruker det trådløse nettverket ditt? Og samtidig sjekket at du er eneste som er koblet til ruteren med kabel? Isåfall høres den gammel og sliten ut, og burde skiftes ut =) Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 ja, glemte å nevne at jeg testet med kabel og har også slått av den trådløse senderen. da får det bli ny ruter på nyåret:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå