Gå til innhold

Norsk nettbutikk med morsomme kostymer?


FrkSol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fit-pic er der vi poster bilde av oss selv i et antrekk for å få konstruktiv kritikk på passform, fargesammensetning og slike ting. Til slikt bruker vi denne tråden http://www.diskusjon...c=916788&st=860

 

Hvis det ikke er reklame burde du høre med verten om man skal ha på seg penklær eller kostyme, siden du risikerer å se ut som en idiot hvis alle dukker opp i dress og finkjoler, og du står der i en gammeldags egyptisk kjole.

 

 

 

Velkommen, forresten! Det er alltid hyggelig med nye brukere, og vi har en mangel på aktive jenter.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

På maskeradeball bruker man ikke kostyme. Da er det ballkjole og maske, sånn som Thrice postet bilde av

 

Oi! Tusen takk! Da får jeg lete etter en fin kjole og en maske istedet da kanskje? Hadde vært flaut om jeg var den eneste som kom utkledd! Tror jeg må sjekke invitasjonen igjen først.. venninnen min har jo også tenkt å kjøpe kostyme!!

 

Fit-pic er der vi poster bilde av oss selv i et antrekk for å få konstruktiv kritikk på passform, fargesammensetning og slike ting.

 

Hvis det ikke er reklame burde du høre med verten om man skal ha på seg penklær eller kostyme, siden du risikerer å se ut som en idiot hvis alle dukker opp i dress og finkjoler, og du står der i en gammeldags egyptisk kjole.

 

Takk! Ja jeg skjønte det nå.

 

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

På maskeradeball bruker man ikke kostyme. Da er det ballkjole og maske, sånn som Thrice postet bilde av

 

Oi! Tusen takk! Da får jeg lete etter en fin kjole og en maske istedet da kanskje? Hadde vært flaut om jeg var den eneste som kom utkledd! Tror jeg må sjekke invitasjonen igjen først.. venninnen min har jo også tenkt å kjøpe kostyme!!

Ja, du kanskje sjekke hva som står på invitasjonen og/eller høre med verten. Slik jeg har oppfattet maskeradeball, kommer jentene i ballkjoler og mennene i dresser/smoking(er ikke helt sikker på hva som er vanlig), også har man på seg masker som likner dette:

maskeradeball.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...