Balleflass Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg kan vel starte med å si at jeg savner vanilla, men har prøvd å leve med forandringene som er gjort underveis. Det som hovedsaklig fikk med til å rage mest må vel være alt av forandringer innen engineering og health/dps differansen. Nå kan vi bare "enchante" belt og gloves med engineering stuff. som f.ex. nitro boost på belt som var på sko før. mind control dish på belt som var på head før. pluss at det ikke har kommet noen nye granater i engineering OG vi har heller ikkeno stuff som er verdt å selge i motsetning til alle andre proffesions. sjekka wow official forum også og ser ut som det er flere som har samme problemet som jeg har. så om blizzard ikke har noen planer om å fikse engineering så ser det ut som jeg stikker til private server. PS. Rage om hva som helst som irriterer dere i Wow-Verden i denne tråden gøtt å få ut litt damp iblant. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ble level 85 for ett par dager siden på druiden min. Hadde fått opp mining til 525. Så fant jeg ut at jeg ville gå for skinning og leatherworking for å kunne lage mitt eget starter pvp sett. Hadde ikke kommet no andre set-items på AH utenom cloth. Ett par timer etter å ha droppet mining så fikk jeg lyst til å ha mining og herbalism... er det mulig... så nå har jeg 70 mining og 68 herbalism. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 ZT du kan tickete en gm som kan restore skillen i mining bare si at du tok bort feil profession Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg hater mages. Ring of Frost er det tåpeligste som noen gang har blitt implementert i spillet. 1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 ZT du kan tickete en gm som kan restore skillen i mining bare si at du tok bort feil profession Takk for tipset. Slenger opp en ticket seinere ikveld Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finner ikke noe å klage på, alt har gått smertefritt siden release! Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Finner ikke noe å klage på, alt har gått smertefritt siden release! Then why post?^^ Lenke til kommentar
pzeudo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Om Engineering Er selv engie med maxet skill, syntes ikke det er så dumt det som er tilgjengelig, men håper jo på at det vil komme mer kjekt med patcher etterhvert. Bl.a. bruker jeg Reinforced Bio-Optic Killshades , som er en fin epic før raiding etc gjør den ubrukelig. Og Elementium Dragonling + gunner for dps, og så er det en del småting som er moro, men kanskje ikke veldig praktisk. F.eks Cardboard Assassin.. Grounded Plasma Shield virker også brukandes.., er for det meste tank, og kunne vært greit i krisesituasjoner. .. at det ikke har kommet noen nye granater i engineering Det er jo faktisk en granat i Cata, nemlig http://www.wowhead.com/spell=84411 , dvs, en granatkaster mer spesifikt, men funksjonen er jo lik som med granater. Riktignok har den en noe lang casting time (4s) som gjør den forholdsvis ubrukelig i kamp. Og akkurat det med at en ikke blir rik med engineering, det er noe jeg har godtatt, og heller ikke sett på som noe mål. Bedre med rocketboots + parachute enn gull i banken. Endret 20. desember 2010 av pzeudo Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg hater mages. Ring of Frost er det tåpeligste som noen gang har blitt implementert i spillet. Er det ikke bare å ikke gå i ringen? "Tip:Dont stand in the fire!" Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I en kontrollert situasjon ville det ikke vært noe særlig problematisk, men spesielt i BGs, og andre steder hvor mange sloss samtidig er det alltid et par som blir truffet. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Rager for det meste på Frost Mager som critter 16k+ på Ice Lance. Det er virkelig bare helt latterlig.. Også prot warriors som har så sinnsykt god self healing, survivabilty og controle.. For ikke å snakke om den syke forskjellen på healers i arena. Disc priest og Holy Pala er bare aweful, Resto shaman og Resto druid er helt ok.. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 At mages har cone of cold freeze, frost nova, ice barrier break-nova, pet nova, ring of frost og sheep hvorav ingenting deler diminishing return! Og at det forskjellige freezene/frost novaene ikke har DR i det hele tatt... G-E-N-I-A-L-T! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Paladin: Jeg vil ha igjen Divine Storm slik det var når det bruke Holy power, og det er forferdelig irriterende at det deler CD med Crusader Strike. Var mye morsommere før... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hahaha, jeg er sikker på at over halvparten av trådene som er postet på EU Mage forumet handler om at mages bør bli nerfet, og at de har altfor bra cc. Blir glad inni meg av å lese slikt, siden min main er en mage Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Total rage på horde i BG atm. De suger så intenst at jeg har lyst til å grine. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hater mages. Ring of Frost er det tåpeligste som noen gang har blitt implementert i spillet. Stell deg i midten Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Retribution paladin. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At trikset mitt for å få folk til å kjøpe tinga mine på ah ved å legge bid price mye lavere enn buyout price. Men nå har folk faktisk bidda på whiptailen og savage leather... FFFFFFUUUUUUUU Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At trikset mitt for å få folk til å kjøpe tinga mine på ah ved å legge bid price mye lavere enn buyout price. Men nå har folk faktisk bidda på whiptailen og savage leather... FFFFFFUUUUUUUU Så folk buyouter på en ting der bid prisen er lav??(Hvis man ser bort fra tilfelle du har nevnt) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis folk trykker på sorter-knappen for å få det billigste øver, så kommer det med lowest bid price opp. Derfor tror de ikke det er noe som er billigere. Ikke pga. bidprisen er lav, men siden de tror det ikke er noe som er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå