SlettProfil Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg skal på en fest vi har planlagt i flere uker i dag. Så kom den forbanna feberen på rett tidspunkt i går kveld, det virker som en begynnelse på influensa. Det jeg har hørt er at når du er full forsvinner sykdomssymptomene og du føler deg helt fin hele kvelden. Eller blir det en kjip kveld på toalettet med flere liter spy? Kan i hvertfall ikke ligge hjemme i dag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Min er faring er ihvertfall at dagen etter er ikke veldig behagelig ihvertfall. Hvis du føler deg sliten og slapp i dag så er det ingenting i forhold til hvordan det blir i morra. Regner med at det er fordi man absoultt presser seg og ikke lar kroppen hvile Dette er erfaringen uten noe spesielt mye drikking. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Vel, er villig til å ofre litt, for det kommer på et elendig tidspunkt. Men hvordan er det når du drikker, er det kjipt eller forsvinner symptomene? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Har et relatert spørsmål, kan drikking av alkohol være "fornuftig" å drikke når man er syk for å fjerne eventuelle smerter og ubehageligheter? Endret 18. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hmm tror det kommer litt ann på person til person. Når jeg drikker mens jeg er syk føler jeg med alltid bedre dagen derpå (og akkurat når jeg drikker selvfølgelig). Er som jeg drikker bort sykdommen. Mens andre kan det være verre dagen derpå. Så lenge du passer på deg selv mens du drikker skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Høres bra ut, ser i hvertfall ut til at min c-vitman knasking i natt har gitt resultater nå Får bare håpe det ikke blir gale igjen til kvelden. Dj_EvelenVel, jeg merket i hvertfall ikke noe til smertene jeg hadde i ryggen når jeg drakk forrige helg da, resten lurer jeg også på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Alkohol dreper bakterier! Neida! Men du bør absolutt ta det med ro når du er syk. Er du ute i kulden for eksempel, så kan det utvikle seg til lungebetennelse. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Alkohol dreper bakterier! Influensa er virus da men ok, hehe Neida! Men du bør absolutt ta det med ro når du er syk. Er du ute i kulden for eksempel, så kan det utvikle seg til lungebetennelse. Ja, stod i 45 minutter i -10 grader i går og ventet på en buss som ikke kom, så det kan jo ha vært det som har slått meg ut? =/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Feber =/= influensa. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Feber er et symptom på influensa, men også på veldig mye annet. Andre symptomer er: Hodepine. Feber omkring 38-40 grader. Ømme muskler og ledd, samt smerter i brystet. Manglende appetitt. Føler deg trøtt og svak. Nesen renner og du er sår i halsen og svelget. Du kan ha tørr hoste og sover urolig. Du fryser og har kuldegysninger. Magen er urolig, enten med oppkast eller diaré. Kilde: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/influensa.php Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Usj, nyttårsaften i dag, og har selvølgelig feber.. Får se om det går bra å drikke.. Håper iallefall det Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Samme her Complexity! De fleste gangene jeg har drukket når jeg er syk har endt med at jeg kaster opp, føler meg mye bedre etterpå, og helt jævlig dagen derpå... Lykke til med kvelden! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ser for meg spying i kveld ja.. Hadde spysjuken for 2 dager siden, var fin form i går, og våknet i dag med feber og måtte springe med hodet over skåla igjenn.. Lykke til du og Edit: springe med hodet over skåla hørtes snodig ut.. Endret 31. desember 2010 av Complexity Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 et glass whisky eller cognac er jo en gammel kur mot små forkjølelser osv, løsner i alle fall godt opp. og er jeg snufsete og hoster så hjelper det bra å starte kvelden med jägermeister, synd at kvelden fortsetter med det og bruker å ende med brunsvart spy Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Vær klar over at mye alkohol svekker responsevnen til immunforsvaret: http://www.forskning.no/artikler/2009/september/229647 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå