computerr Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Halloen! Satt på pcen isted og så på en youtube film og hadde to andre faner oppe, mens en hurtigscan med MSE stod på, da bare blacket pcen min ut og startet på nytt. Og jeg var altså uten AV en liten stund, så jeg kjørte gjennom veiledningen for å være på den sikre siden, at det ikke er malware Takker for all hjelp! ps. MBAM fant ingenting, la derfor ikke med logg fra den. ComboFix.txt Endret 21. desember 2010 av computerr Lenke til kommentar
computerr Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 bumpity bump Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Først aldri bruk vedleggsfunksjonen ved posting av loggfil. Er du smittet ender alle vi som leser opp ved å bli smittet. Følg instruksjonene mine i signaturen, og post et nytt emne der. Jeg er ikke helt sikker på om jeg som ikke er i malware teamet til diskusjon.no kan svare deg. Kan uansett hjelpe deg den andre plassen. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Computerr: Det er ikke noe i loggen som tilsier at det har vært noe malware. Datasmurfen: Det finnes ikke noe malwareteam på Diskusjon.no. Du står helt fritt i å hjelpe så godt du kan her i tråden (framfor å henvise til et annet forum) Lenke til kommentar
computerr Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Computerr: Det er ikke noe i loggen som tilsier at det har vært noe malware. Ok, tusen takk! Noen anelse om hva som kan ha forårsaket problemet mitt :S ? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Komponenter som begynner å bli dårlig, dårlig behandling av maskinen, programmer i bakgrunnen som måtte restarte og pga en bug kom den rett igjennom. Kan være så mye egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå