Varmo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) 18.12.10 Liverpool - Fulham Kampstart: 18.30 (GMT +1) TV2 BPL HD 1 Dommer: A Marriner Liverpool får besøk fra London, og Roy Hogdsons gamle klubb Fulham, i den siste kampen før julen ringes inn. Så langt har sesongen vært en berg-og-dalbane uten sidestykke. Og det har vært mange nedturer, samt noen lysglimt. Hjemmeformen har likevel vært ganske stabil, og en liten trøst er det at Anfield igjen begynner å fremstå som det fortet det bør være. Før helgens runde sparkes i gang ligger Liverpool på en skuffende 9. plass, og 3 poeng i det vi går inn i det hektiske juleprogrammet vil være helt vitalt dersom vi ikke skal miste helt synet av plassene lenger opp på tabellen, som blant annet gir billett til Europa neste sesong. Fulham har heller ikke imponert og så langt, og det er kun målforskjellen som skiller Mark Hughes gutter fra nedrykksonen. Med andre ord er det to lag som har mye å spille for som møtes denne lørdagskvelden. Liverpool har Gerrard på vei tilbake fra skade, og kapteinen vil kanskje være med på benken. Carragher, Spearing og Agger er definitivt ute, selv om sistnevnte skal være veldig nære et comeback. Det knytter seg fortsatt litt usikkerhet til David N'Gog som måtte sy i hodet etter en smell han fikk mot Newcastle, men det vil ikke være noen stor overraskelse om Hogdson velger å benytte han fra start. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Johnson-Skrtel-Kyrgiakos-Konchesky Kuyt-Lucas-Meireles-Maxi ---Torres-N'Gog--- Mulig startoppstilling - Fulham: ----Schwarzer---- Pantsil-Hughes-Hangeland-Salcido Davies-Etuhu-Murphy-Gera ---Johnson-Dempsey--- COME ON YOU REDS! Endret 17. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Torres goaler et par ganger, 2-0. Roy svarer kritikerne i denne kampen, bare vent og se. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Lukter 0-0 her, tror ikke Woy har lyst til å ta poeng fra Fulham. Får sikkert ikke sett kampen uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Anfield=3poeng. Usikker om jeg rekker kampen selv. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bør bli 3poeng til oss her ja, Var det forrige sesong det ble 0-0 her? husker det var ræva av en kamp men vi det var vi som presset mens Hodgson bare forsvarte seg og endte med 0-0 noe som selvsagt var seier for Fulham. Håpe på noen goals og spennende kamp selv om jeg tviler på at det er det vi får... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 0-0 i tilsvarende i fjor ja Cryflopp. Tror det var i mars/april hvis jeg ikke husker helt feil. Orker ikke å sjekke. I dag får jeg faktisk tid til å se litt flere PL-kamper på en lørdag enn bare vår kamp. Det er noen uker siden, greit å korte ned ventetiden med også. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Roy er nok overhappy for 0-0. Noen må få opp øynene og sende støvskyen på dør! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Faen, fikk opp på Twitter at Liverpool kampen var avlyst. Heldigvis viste deg seg at det bare av AFC Liverpool-kampen. Wigan v Villa er utsatt, mens BBC melder at alle andre kamper fortsatt ventes å gå som normalt. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Nå går det rykter om at kampen vår også avlyses. FAEN Update 1: Kontrarykter om at kampen forstatt går - jævla spennende dette skulle bli. Update 2: Nå er det rykter om begge deler. Er bare å konstatere at dette ble mye mer spennende en Utrecht-kampen noengang ble Endret 18. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 KAMPEN ER AVLYST (UTSATT) Bekreftes av Eccleston på Twitter blant annet. Klarer meg ikke uten kamp i dag. FAEN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg som hadde gledet meg til toppkamp kl. 18.30. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg gråter nesten. Dette betyr også ingen unnsykldinig for å ikke handle julegaver i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 "Roy reacts to match being postponed: "I am proud of avoiding defeat to the Mighty Fulham, this is a historic day for #LFC." 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg gråter nesten. Dette betyr også ingen unnsykldinig for å ikke handle julegaver i dag. Hah, reint praktisk betyr det at jeg nå faktisk får handlet julegaver og gjort julecrapting. Til de som ikke likte at det blir VM i Qatar; ingen av kampene blir utsatt pga snø. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg gråter nesten. Dette betyr også ingen unnsykldinig for å ikke handle julegaver i dag. Hah, reint praktisk betyr det at jeg nå faktisk får handlet julegaver og gjort julecrapting. Til de som ikke likte at det blir VM i Qatar; ingen av kampene blir utsatt pga snø. Nå skal det litt til for å få snø i Juni/Juli i England også. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da er det bestemt at denne kampen spilles 26.januar. Avspark er kl 21.00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå