Reksten Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er litt stolt, lagde mitt første panorama bilde idag :-) Tok det med mitt Olympus c-5050z. Brukte ikke stativ, ei heller manuelle innstllinger, men er fornøyd med resultatet. 3 bilder satt sammen med panorama factory programmet. Prøvde først med Camedia Master som fulgte med kameraet, men ble ikke fornøyd med resultatet, så jeg kjøpte panorama factory. http://home.online.no/~ronnyrek/index.cfm klikk på bildet nederst på siden Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bildet ser bra ut det; fint motiv. Jeg synes fjellet (til høyre) ble litt vel mye over i lilla, men kanskje det var sånn - fra mitt ståsted fortoner Romsdalsalpene seg ganske blå for tiden... Den store steinen i vannet og det lyse gresset synes litt utvasket; litt undereksponering (-2/3?) hadde kanskje gjort seg? - uten at jeg er noen expert, altså :o Er det råd å få skrevet ut på fotopapir (i butikk) slike brede bilder? Jeg antar papiret kommer på ruller? Eller må en klippe bort hvite kanter i et 20x30 el.lign. ? Lenke til kommentar
Reksten Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Er det råd å få skrevet ut på fotopapir (i butikk) slike brede bilder? Jeg antar papiret kommer på ruller? Eller må en klippe bort hvite kanter i et 20x30 el.lign. ? Ja, det var det da. Er det noen som vet hvor man for gjort dette? Kan vanlige fotobutikker gjøre det? Priser? Regner med at jeg kommer til å lage endel panoramabilder, da det gikk så greit på første forsøk. Reksten Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Må jeg si, et MEGET bra bilde. Veldig skarpt og fint, jeg får det aldri så skarpt (Olympus c.730) Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Imponerende!! Hvor har du kjøpt programmet og hvor mye koster det. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Og hvor er skøytene???? Klarer ikke å finne antydninger engang.. hmz Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det var et flott panorama! Epson skriver jo ut på fotopapir på rull. Photoshop Elements2 har også panoramafunksjon som er ok. Panorama'er er råkult. Sto oppe på kollen og tok 8 bilder ut over oslo, det ble artig. Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Skikkelig bra bilde, liker hvor skarpt du har fått det. Selv tok jeg bildet fra større avstand, og i sollys, så jeg har ikke fått det så veldig bra. Sjekk selv: http://filene.mine.nu/modules.php?op=modlo...=article&sid=17 Jeg har satt det sammen manuelt i PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå