faaeri Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er helg, og derfor har vi to premier i dag. To veldig forskjellige premier. Les mer Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror ikke jeg svarer på denne før spørsmål 2 er mer spesifisert. Ifølge kilder kan 2 av alternativene hakes av, og ifølge ett firma kan man lagre bilde mer enn 200 år. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror ikke jeg svarer på denne før spørsmål 2 er mer spesifisert. Ifølge kilder kan 2 av alternativene hakes av, og ifølge ett firma kan man lagre bilde mer enn 200 år. Jeg hadde ingen problemer med å svare på spørsmål 2. Hva andre enn Canon mener, er meg knekkende likegyldig 1 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror ikke jeg svarer på denne før spørsmål 2 er mer spesifisert. Ifølge kilder kan 2 av alternativene hakes av, og ifølge ett firma kan man lagre bilde mer enn 200 år. Jeg hadde ingen problemer med å svare på spørsmål 2. Hva andre enn Canon mener, er meg knekkende likegyldig Canon som er kilden , bare jeg som misforstå spørsmålet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg