Gå til innhold

Adventskalender 2010 - Luke 18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert bare vi som er dårlige til å søke (ikke ser på rett plass) men jeg har også store problemer med å finne rett svar på spm 1. Noen som har funnet svaret og er sikker på at det er rett? Har ikke strevet så mye på et spm før:/ (Ber ikke om å få svaret, ikke derfor jeg poster. Lurer bare på om det er mulig å svare rett der)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet hvor hw har fått svaret fra, var ikke så lett. Det er en link til en nyhet som fortellet at Sandisk skal kjøpe M-Systems for en viss sum.

Nå endte summen på noe ganske annet når kjøpet faktisk ble gjennomført, så de har nok gjort for dårlig research her.

Lenke til kommentar

Ser tallene for #1 varierer mye i søk men det finnes en info-kilde som gir et av alternativene i lista. Dessuten mener jeg å kunne se fra søkeresultatene hvilke to alternativer det sansynligvis ikke er. Vil jo selvfølgelig vise hvor feil jeg tar seg når fasiten gis :-)

Lenke til kommentar
Ser tallene for #1 varierer mye i søk men det finnes en info-kilde som gir et av alternativene i lista.

Det hjelper jo ikkje at det er mogleg å finne eit av alternativa, når ingen av dei er i nærleiken av det faktiske svaret. Wikipedia er redigerbart, men eg nektar å tru at Sandisk gjer såpass alovrlege feil i eigne pressemeldingar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...