pipa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal kjøpe ny laptop som skal brukes til spilling, og trenger hjelpt til å velge hvilken som er best. Er tre pcer jeg har sett på. Alienware m15x med i7 620M, 4GB RAM og 1,5GB GTX 460M Asus G53 med i5 460M, 4GB RAM og 1,5GB GTX 460M Multicom Kunshan W860 med i7 720QM, 4GB RAM og GTX 460M Er det stor forskjell i ytelse på disse? Tenker da mest på spilling, men også varme og støy. Kommer til å bruke pcen mest til å spille i tillegg til surfing og se film. Er det da nødvendig med i7 prosessor eller holder det med i5? Lenke til kommentar
Starcraft2 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skal kjøpe ny laptop som skal brukes til spilling, og trenger hjelpt til å velge hvilken som er best. Er tre pcer jeg har sett på. Alienware m15x med i7 620M, 4GB RAM og 1,5GB GTX 460M Asus G53 med i5 460M, 4GB RAM og 1,5GB GTX 460M Multicom Kunshan W860 med i7 720QM, 4GB RAM og GTX 460M Er det stor forskjell i ytelse på disse? Tenker da mest på spilling, men også varme og støy. Kommer til å bruke pcen mest til å spille i tillegg til surfing og se film. Er det da nødvendig med i7 prosessor eller holder det med i5? Hei Jeg har nettopp bestilt ny spillpc og valget falt på en Asus g73JW. Har også sjekket ut de maskinene du viser til, men fant ut at asusen gav mest for pengene. Den er etter hva jeg har lest på alle forum veldig god til å takle varme og støy med sitt effektive viftesystem. Ser at du har tenkt deg ut en pc med 15,6" skjerm, dette vil jeg ikke anbefale for spill og film. Hadde en 17" før den var utdatert og jeg bestemte meg for å gå ned til 15,6" og er ikke fornøyd med det. Klart den blir mer portabel, men er man gamer og filmseer så er det bare å innrømme at det er foran pc'n på rommet sitt man liker seg best og vil nok ikke ta den med seg så mye som man tror. Lenke til kommentar
Starcraft2 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 se også tråden for MSI GX660 på førstesiden. virker også som et solid valg og den kan vel kjøpes for 10-11000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå