Nektard Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Heisann...har laget en liten remix av "Under månen" i sjangeren Dance/Electro. Setter pris på tilbakemeldinger, har ikke bukt tid/prøvd på mastre sangen, pga det er noe jeg ikke kan:P Er vel heller ikke noe ferdig produkt... 2 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hahah, kanontøft! Sangen er i utgangspunktet veldig fin, og en tranceversjon gjør den ikke værre. Melodien du legger på går veldig fint sammen med originallåten, samtidig som du gjør den "spesiell". Eneste jeg kan pirke på er at stemmene kommer for dårlig fram, sliter ofte å høre hva de synger, men det var vel kanskje meningen? Uansett, JEG digger den! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Tusen takk;) Greia er at det ikke finnes noen "clean" vokal/acapella, så jeg har prøvde å filtrere frem vokalen og bort bass osv...noe som kanskje ikke gikk så bra:P har kanskje også litt med mastringen min også Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hehe, mange muligheter, syns alt var meget bra, bortsett fra den stemmebiten, syns også du burde roet ned på hastighetene på stemmene, kan bli bittelitt for kjapt, selv om det er godt ment for å holde hastigheten med låten. Lenke til kommentar
Kebbe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Morsom sak Enig med de over, at stemmen kommer litt for dårlig frem. Så er det vel strengt tatt ingen vits å mastre en miks som er dårlig? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Til informasjon, ligger nå 2 filmer på youtube med samme bilde, og din låt. Har gitt beskjed til Youtube, og forhåpentligvis blir de borte om ikke så lang tid. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hører ikke så mye på denne typen sjanger, så jeg vet ikke om det skal være sånn. Jeg syns det ble unaturlig stemmen kun ble speeda opp, og ikke gjort høyere. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Enig med de over. Fin sang som du har klart å gjøre tøff, men stemmene kunne blitt klarere og mer fremhevet. Skjønner problemet ditt med alcapellabiten. Om du får tak i en alcapella, og får brukt den istedetfor, så post den her også. Da går den rett i bilen min Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synes den var ganske fet. Problemet blir som nevnt at stemmene ikke kommer skikkelig frem, men tror sangen ville blitt ganske bra med skikkelige vokaler - du får kontakte TVNorge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå