Telebutikken_64 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg setter i riktig lysrør, men det vil ikke lyse. Det er ingen trafo eller tenner som jeg kan se. Den ser bare slik ut som på bildet. Det har kommet et lysblink en gang, selv om lysbryteren var av. Skjønner ikke noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal vanligvis være en tenner også. En liten rund sak som sitter i en egen kontakt. Den også skal normalt byttes ved bytte av lysrør så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Telebutikken_64 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Så plutselig at tråden liggen på feil plass. Men det er ikke noe tenner der. Er bare en ledning inn på ene siden og plass til å skru inn røret som bildet viser. Moderator flytter tråden. Endret 17. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det skal være en tenner og en drossel der. Lenke til kommentar
Telebutikken_64 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Er det mulig det er inni det plastrøret som du ser på bildet? Får ikke til å åpne det. Er det bare å bryte opp enden? Edit: Jeg brøt opp enden. Inni er det bare to ledninger som går fra ene enden til dn andre. Videre er den bare koblet til en sukkerbit som derfra går inni veggen. Tror jeg tar den med på senteret og hører om noen vet i morgen. Irriterende. Endret 17. desember 2010 av Telebutikken_64 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Endel nye armaturer bruker ikke tenner, med istedet et elektronisk drossel. Mulig dette er def. men det høres veldig rart ut at det blinker med bryter av, hvis det er snakk om 1polt budd kan dette skje ved jordfeil, men regner med at det er snakk om et baderom, da skal det være topolt brudd. Og dermed ingen sjanse for blink ved avslått bryter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå