Gjest perseptionlumous Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei. To spørsmål: 1) Jeg lurer på om jeg kan være gravid... Jeg og kjæresten hadde sex for et par dager siden, og kondomet sprakk - dette merket jeg bare når jeg kjente at noe rant nedover beina mine I tillegg antar jeg at jeg var i eggeløsningsperioden (ømme bryst og slikt). Neste morgen kjøpte vi angrepille. I går og i dag har jeg av en eller annen grunn fått MYE hvit utflod som ikke lukter... Kan man si noe ut ifra dette? Hva er det meningen skal skje når man tar angrepillen - får man noen tegn på at den virket, eller må man bare vente til man kan ta graviditetstest?? 2) Jeg er fryktelig redd for å bli gravid - kjæresten min har ingen planer om å få barn enda, og mener at hvis det faktisk skjer, må jeg ta abort. Han reagerer ganske sterkt på det hver gang jeg kommer med noe som kan tyde på at jeg ikke har lyst til å ta abort Begge vi to studerer, og jeg synes han er en veldig grei fyr, bortsett fra hvordan han reagerer når vi snakker om abort - han tror det er så lett for jenter og at det ikke er noe å tenke over. Jeg føler at han ikke har lyst til å forstå meg. Det kan jo hende han også er i panikk rett og slett, eller ikke vet så mye om slikt (selv om jeg synes at hvis man er klar for å ha sex, må man også ta seg tid til å finne ut om slike ting!) Har noen av dere tatt abort? Angrer dere i ettertid? Burde jeg virkelig ikke tenke på det og bare gjøre det for å ikke ødelegge forholdet, og muligens t.o.m. livene våre fremover? Hilsen jente, 19 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ta en graviditetstest eller tre og kom tilbake om testen er positiv. Det er bedre å vite enn å mulignens tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå