Mgut Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hei skal kjøpe meg en pc til brodærn til julegave og han skal bruke den til gaming, han skal takle wow cataclysm på den og noen andre nyere spill på den, så tenkte jeg sklulle høre med dere om dere kunne bygge en slik pc til han når jeg skal kjøpe den, han trenger full pakke skjerm, tastatur, ja untatt mus og musematte og den skal ikke koste mer enn 8000,- takk på forhånd Mgut Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kompletts I05 gamer med skjerm koster ca 8000. burde kunne kjøre Wow om kanskje ikke på maks settings. Er flere tråder her på forumet om tilsvarende, så det er bare å se seg litt rundt. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kompletts I05 gamer med skjerm koster ca 8000. burde kunne kjøre Wow om kanskje ikke på maks settings. Er flere tråder her på forumet om tilsvarende, så det er bare å se seg litt rundt. Sjekk threaden jeg startet, kjøpte meg nettopp PC for cataclysm som skal kunne kjøre det rimelig greit;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå