mnae007 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei. Endret 29. september 2011 av mnae007 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde heller prata med faren min jeg. Makan til konsertavi tørrpinn han var da? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Å skjære all "dagens musikk" over en kam er kanskje litt generaliserende? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Å skjære all "dagens musikk" over en kam er kanskje litt generaliserende? Stereotypi vettu Hva er det egentlig faren din har i mot dagens musikk (hva slags musikk hører du på?) og hvorfor er den ødeleggende? Lenke til kommentar
mnae007 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Dance. Jeg vet virkelig ikke, men jeg tviler på at det kommer til å hjelpe å snakke med ham... Kommer sikkert bare til å gjøre det verre. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 lov å bare høre på god gammel rock? men fra spøk til revolver, hvis du går til en elektroforhandler og spør om å få en ødelagt Ipod og forklarer hvorfor får du den sikkert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Beethoven og Mozart ble begge anklaget for å lage "usømmelig" musikk som bare ungdommen likte... Voksne er idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå