Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Katt har urinert i laptop (tastatur) what to do.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å tørke kattekjøtt. Er mørt og salt allerede, og holder seg godt.

Sånn seriøst, du bør nok demontere maskinen, få tømt den samt renset komponentene. Mulig det er noe stygge rester igjen, men vet ikke hva slags middel som skulle kunne brukes til det. Sjansen er dog at det leder strøm, slik at du kan få stygge kortslutninger.

Lenke til kommentar

Korriger meg gjerne (!) men jeg tror at ren sprit vil være et godt rensemiddel.

Det har et lavt kokepunkt, desinfiserer og etterlater få rester.

Så langt har jeg planlagt å sjekke først om den starter (når den er tørr) for så å vaske hele dritten med rødsprit :)

Lenke til kommentar

Så langt har jeg planlagt å sjekke først om den starter (når den er tørr) for så å vaske hele dritten med rødsprit :)

Njaaaa, det kan være en fin måte å ta livet av den på. Snakker om PC'n.

Angående ren sprit, så vil det fungere, men den må være ren, og ikke rød. Rødsprit inneholder et fettstoff.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Njaaaa, det kan være en fin måte å ta livet av den på. Snakker om PC'n.

Angående ren sprit, så vil det fungere, men den må være ren, og ikke rød. Rødsprit inneholder et fettstoff.

Da er spørsmålet, hvor får man kjøpt dette :) Tenker da på isopropanol som er delvis lovlig.

Lenke til kommentar
Som sagt, katta har pissa i tastaturet. Hva skal jeg gjøre med dette (altså lapoppen og ikke katten)?

Hvis du har toppforsikring på innbo så er det enkleste å ringe forsikringen, mest sannsynlig blir det ny maskin, sekundært så får du maskinen renset av fagfolk. Fungerer ikke rensingen får du ny maskin, slik at det er en vinn vinn situasjon uansett. Har du ikke toppforsikring, vel da tar du drittjobben selv.:thumbup:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...