noreg Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hadde iphonen i lomma på jakken, når jeg var ute. når jeg komm inne virket den ikke! forslag til hva jeg kan gjøre? kjøpte den for 2 måneder siden!!! drit ass! ;( Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) med tanke på at du ikke kan ta ut batteriet så trur jeg du sliter litt, offte så funker det å ta ut batteriet og legge telefoen til tørk en stund. Hvis man har litt flaks så funker det. kanskje vurdere å kjøpe en telefon som takler norsk klima. Endret 17. desember 2010 av Tøffe-Tetra 2 Lenke til kommentar
O276 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) med tanke på at du ikke kan ta ut batteriet så trur jeg du sliter litt, offte så funker det å ta ut batteriet og legge telefoen til tørk en stund. Hvis man har litt flaks så funker det. kanskje vurdere å kjøpe en telefon som takler norsk klima. Det går an å ta ut batteriet, ligger manualer/how to om dette på nettet.. Har du innboforsikring så bruk den...tror ikke du kommer noen veg med å klage til Apple vedr. dette.. Prøv dette http://elliottback.com/wp/how-to-fix-a-wet-iphone/ Og dette http://www.powerbookmedic.com/iphone/ Endret 17. desember 2010 av O276 Lenke til kommentar
noreg Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 så du annbefaler å ta ut batteriet.? eller vente til imorgen, å ta kontakt med butikken jeg kjøpte den ifra? Lenke til kommentar
noreg Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 ER DET BEDRE Å VENTE TIL IMORGEN, Å LA DE SKURVE OPP DEN? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Å poste med tre tusen utropstegn og caps lock hjelper deg ihvertfall Ikke Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skaden er nok gjort, hvis du ikke har tatt ut batteriet å latt den bli tørr... Lenke til kommentar
O276 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 så du annbefaler å ta ut batteriet.? eller vente til imorgen, å ta kontakt med butikken jeg kjøpte den ifra? Dunno.. Jeg viste bare til at det går an å ta ut batteriet.. Hva med en hårføner? Aner ikke hvordan fuktskaden er, men iPhone 4 har fuktføler i seg og hvordan den funker aner jeg ikke, min funker ihvertfall etter å hatt den både på badet og ellers andre fuktige områder (skibakken og ute i regn).. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Vær så snill... Hvem vil gi deg gode råd når du oppfører deg som en unge i trassalderen? - Gi meg godteri mamma. - GI MEG GODTERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk du lyst til å gi denne ungen en pose seigmenn nå? Nei. Sånn er det med deg og, noreg. EDIT: Leif Endret 17. desember 2010 av Hanske 3 Lenke til kommentar
noreg Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 HANSKE? RART ATT Æ E LITT FORBANNA? BRUKT TROSS ALT 6 TUSEN KRONA PÅ DEN? KANSKJE PENG DU TJENNE KVAR DAG TE DÆ DET? Lenke til kommentar
O276 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg gir meg.. @ Noreg: ett tips.... Google.com Takk for meg! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hahah når du har rå te iphone så passa men på den, å man veit ke man ska gjør. e ha sjøl knust min htc når den va ny men e klikka ikke på nette før dæ...Ro de ned no... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) HANSKE? RART ATT Æ E LITT FORBANNA? BRUKT TROSS ALT 6 TUSEN KRONA PÅ DEN? KANSKJE PENG DU TJENNE KVAR DAG TE DÆ DET? Jeg skjønner deg godt, men med innlegg som det du har der, skrevet med store bokstaver og 1000 utropstegn, får jeg ikke lyst til å google saken, og se hvordan den kan løses. Min inntekt har ikke du noe med, men jeg skjønner at 6000 kroner som går til spillet er kjedelig for deg. Men alikevel - oppfør deg som et voksent menneske. Da får du mer sympati, og mere hjelp. Endret 17. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Lars81 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg hadde lignende problem. Iphone 4 i vaskemaskinen, men det løste seg etter litt oppvarming. Les her for mer info ... http://folkenytt.no/forbruker/test-av-iphone-4_-i-vaskemaskinen/ Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 HANSKE? RART ATT Æ E LITT FORBANNA? BRUKT TROSS ALT 6 TUSEN KRONA PÅ DEN? KANSKJE PENG DU TJENNE KVAR DAG TE DÆ DET? Om du er forbannet på forumet kommer ikke det til og hjelpe deg, har god forståelse for at det er sure penger, men ingen hjelper noen som skriver med caps lock og bare er sur Lenke til kommentar
noreg Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 takk, for at du svarte larsi81! denn funket, til meg etter at jeg holdt inn de to knappene på denn! heldigvis! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det var jo bra. Jeg unte deg det. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 beklager, oppførselsen min, ovenfor forumet ! mvh:noreg Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 beklager, oppførselsen min, ovenfor forumet ! mvh:noreg Jeg følte egentlig litt på at jeg svarte på den måten jeg gjorde. Det er klart at når man risikerer å miste noe til 6 tusen NOK blir man frustrert. Fint at det løste seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå