abr133 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har en pc koblet til skriver i nettverk. Ved utskrift av dokumenter i f.eks. Word (07) blir - i enkelte dokumenter -ikke alle bosktaver skrevet ut. Dette kan være både dokumenter jeg har laget selv eller fått fra andre. Sender jeg dokumentet til andre, som skriver ut på samme skriver, skrives dokumentet ut slik det skal være. Ser ingen trend i hva som skrives/ikke skrives. Heller ingen sammenheng på skrifttyper. I et dokument der feilen er får jeg samme feil neste gang jeg skriver ut samme dokument. Skriver jeg på en annen skriver i samme nettverk blir det korrekt. Tror det er et maskinvare- eller programvarefeil knyttet til min PC. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sjekk om du har riktig driver. Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 sjekket driveren - og mente den var rett. Men kanskje jeg skal dobbeltsjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå