Nani95 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei! Jeg skal pusse opp soverommet mitt, og jeg må først starte med å male. Er det farlig å male nå om vinteren, siden vinduene må stå oppe for at malingen skal tørke? Med andre ord, vil det påvirke resultatet? Trenger veldig raske svar, takk! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Maler du interiør med oljemaling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Brukt luktsvak vannløselig akryl- eller latexmaling, så går det så fint så. Trenger ikke lufte mye, og det tørker på 1-2 timer. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Skal bruke Lady Pure Color matt maling. Funker det? Har ikke så mye peiling på dette. Takk for raske svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Spør i foretningen du kjøpte malingen! men på generelt grunnlag vil jeg anbefale å kjøre på, men å vente med å lufte til malingen er helt tørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå