Hemen112 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. Men jeg hadde ikke med penger, imorgen skal jeg tilbake til Oslo for og kjøpe capsen. Capsen kostet 400 kr, men jeg har glemt hvor stedet er. Kan dere en oslo hip hop butikk som selger capser for 400? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. Men jeg hadde ikke med penger, imorgen skal jeg tilbake til Oslo for og kjøpe capsen. Capsen kostet 400 kr, men jeg har glemt hvor stedet er. Kan dere en oslo hip hop butikk som selger capser for 400? Hip hop-butikk for f? Tenker du på Urban? Stress? Session? Eller en av alle de uavhengige? "I Oslo". Du er klar over hvor mange butikker det er i Oslo? Vet du hvor du har vært? Oslo City, Bogstadveien, Karl Johan? Tveita? Grünerløkka? Du må være litt mer presis... Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. Men jeg hadde ikke med penger, imorgen skal jeg tilbake til Oslo for og kjøpe capsen. Capsen kostet 400 kr, men jeg har glemt hvor stedet er. Kan dere en oslo hip hop butikk som selger capser for 400? Hip hop-butikk for f? Tenker du på Urban? Stress? Session? Eller en av alle de uavhengige? "I Oslo". Du er klar over hvor mange butikker det er i Oslo? Vet du hvor du har vært? Oslo City, Bogstadveien, Karl Johan? Tveita? Grünerløkka? Du må være litt mer presis... Det er en uavhengig. Det jobber to forskjellige folk der i to forskjelige tider en kurder og en afrikansk mann. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Okay... Hvor ligger den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Det jobber to forskjellige folk der i to forskjelige tider en kurder og en afrikansk mann. Å, det er den ja... 4 Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Hanske : Vet ikke det er det som er problemet XD Henrik C : Hva er navnet til butikken og hvor er det? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Den ligger her! 5 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 så spør de som kjøpte caps om de husker navnet på butikken eller stedet da? Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der. Hanske : Jeg tror butikken er i Karl Johan eller bogstadveien en av de er jeg ganske sikker på Endret 17. desember 2010 av Hemen112 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. så spør de som kjøpte caps om de husker navnet på butikken eller stedet da? Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der. Jaha. 1 Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. så spør de som kjøpte caps om de husker navnet på butikken eller stedet da? Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der. Jaha. Jeg dro med klassen, men etterhvert ble klassen separert og jeg gikk med mine venner. Jottnegen : Hmm, kan hende det er i Flava. Men noen som har forslag til andre butikker? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der. Hanske : Jeg tror butikken er i Karl Johan eller bogstadveien en av de er jeg ganske sikker på Det er det ganske lett å finne ut av. Var gata en gågate? Oslo er såpass stor, og åpningstidene er såpass lange, at det er mer enn en kurder og en afrikaner i hver butikk. Ligger den i Karl Johans gate eller Bogstadveien, er staben på 5-100 avhengig av størrelse. Oslo er mer enn Oslo S, Oslo city og Karl Johans gate, selv om en del bygdiser som kommer til byen med skolen tror det. Endret 17. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Google streetview. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg ser ikke problemet med å spørre de du var med jeg, uavhengig av om de var klassekamerater eller ikke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Swag eller hva den heter ligger her i Bogstadveien, de har vel sikkert caps. Ellers har de vel en haug av de på de skatebutikkene i Arkaden i Karl Johansgate. Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg fant butikken det er flava, jeg kjøpte capsen. Jeg har hørt det er mye fake på flava, men new era capsene er garantert ekte (jeg har sjekket). Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Jeg fant butikken det er flava, jeg kjøpte capsen. Jeg har hørt det er mye fake på flava, men new era capsene er garantert ekte (jeg har sjekket). Endret 18. desember 2010 av Tanner 6 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Mange morsomme skirve feil i denne tråden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 skirve feil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå