Gå til innhold

Butikker man kan kjøpe caps i oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. Men jeg hadde ikke med penger, imorgen skal jeg tilbake til Oslo for og kjøpe capsen. Capsen kostet 400 kr, men jeg har glemt hvor stedet er. Kan dere en oslo hip hop butikk som selger capser for 400?

 

Hip hop-butikk for f? Tenker du på Urban? Stress? Session? Eller en av alle de uavhengige? "I Oslo". Du er klar over hvor mange butikker det er i Oslo? Vet du hvor du har vært? Oslo City, Bogstadveien, Karl Johan? Tveita? Grünerløkka? Du må være litt mer presis...

Lenke til kommentar

Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps. Men jeg hadde ikke med penger, imorgen skal jeg tilbake til Oslo for og kjøpe capsen. Capsen kostet 400 kr, men jeg har glemt hvor stedet er. Kan dere en oslo hip hop butikk som selger capser for 400?

 

Hip hop-butikk for f? Tenker du på Urban? Stress? Session? Eller en av alle de uavhengige? "I Oslo". Du er klar over hvor mange butikker det er i Oslo? Vet du hvor du har vært? Oslo City, Bogstadveien, Karl Johan? Tveita? Grünerløkka? Du må være litt mer presis...

Det er en uavhengig. Det jobber to forskjellige folk der i to forskjelige tider en kurder og en afrikansk mann.

Lenke til kommentar

Igår så var jeg med i klassen til oslo, jeg var i en hip hop butikk der de kjøpte caps.

så spør de som kjøpte caps om de husker navnet på butikken eller stedet da?

Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der.

Jaha.

Jeg dro med klassen, men etterhvert ble klassen separert og jeg gikk med mine venner.

 

Jottnegen : Hmm, kan hende det er i Flava.

Men noen som har forslag til andre butikker?

Lenke til kommentar

Littlebigplanet: Var ingen i klassen som kjøpte caps der.

 

Hanske : Jeg tror butikken er i Karl Johan eller bogstadveien en av de er jeg ganske sikker på

 

Det er det ganske lett å finne ut av. Var gata en gågate? Oslo er såpass stor, og åpningstidene er såpass lange, at det er mer enn en kurder og en afrikaner i hver butikk. Ligger den i Karl Johans gate eller Bogstadveien, er staben på 5-100 avhengig av størrelse.

 

Oslo er mer enn Oslo S, Oslo city og Karl Johans gate, selv om en del bygdiser som kommer til byen med skolen tror det.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...