CosworthPower Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har fått ett tilbud på en Qtek 7070 for 4500kr,og den er 3uker gammel med 128mb kort og er ripefri. Er dette vært det? Skulle visst om NÅR den kommer med norsk software?? :wink: Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 elendig! gi meg nummeret hans, så jeg kan kjefte på han (A). hehe.. neida, jeg tror vel at det er temmelig fint tilbud... den koster jo mellom 5 og 6 tusen ny.. og det er vel med mindre minnekort.. men det er microsoft da... microsoft og nokia = bæææd! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Hehee. Nr hans er: 09090909 Har prøvd både SE P800 og T610 for en stund siden,og det er ikke akkurat noen drømmetlf de heller. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 vel i forhold til hva jeg fikk ut av Qtekn så var og er T610 og P800 langt bedre. æ å ø problemet er fikset, krever bare litt innsats fra deg. Fremdeles benyttet jeg sjansen sa butikken sa jeg kunne få bytte i P800 mot at de fikk den nye Qtek jeg hadde fått på DOA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå