Cinemarxism Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei, Jeg er på utkikk etter boka "Mountain Light: In Search of the Dynamic Landscape" av Galen Rowell. Den er dessverre ute av trykk, og kjøp brukt via Amazon er svindyrt. Vel, kanskje ikke svindyrt, men med tanke på at den er listet til en pris på 30$ på hjemmesiden, blir over det dobbelte litt vel tungt økonomisk for en fattig student. Har sett litt på ebay også, men det er ofte bøker som virker å være i ganske dårlig stand. Deichmanske ser ikke ut til å ha den i registeret sitt, og har søkt gjennom bibsys også, boka er ikke registrert der heller. Det er kanskje et skudd i mørket, men tenkte det var greit å høre litt her også. Finnes det store internasjonale fotoforum med kjøp/salg-seksjoner hvor det kan tenkes at jeg kan være heldig? Eventuelt noen som kan tenke seg andre steder jeg kan få tak i denne? Trenger ikke å være permanent kjøp, biblioteksbesøk er ikke noe problem (og skulle den ligge på et minibibliotek i en eller annen utkant av landet kan den sikkert lånebestilles til nærmeste bibliotek). Må si jeg ble litt overrasket over at en "klassiker" skulle være så vanskelig å oppdrive, både for kjøp via nett og gjennom biblioteksdatabaser. Endret 17. desember 2010 av dodraugen2k Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Denne siden har utgaver ned noen få dollar: http://www.abebooks.com/servlet/SearchResults?an=galen+rowell&tn=mountain+light&x=71&y=11 Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Fantastisk! Bestilt til knappe 20$, frakt inkludert. Den siden lagres som bokmerke umiddelbart. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå