N* Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg formaterte disken til video istedet for vr. Skulle jeg ikke gjort det kanskje? For når jeg åpner disken nå er det ingenting der. Heller ikke når jeg skrur på "vis skjulte filer". What to do? Lenke til kommentar
se# Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Mulig jeg er litt treg, men jeg skjønte ingenting av spørsmålet ditt. Kan du forklare litt mer om hva du har gjort og hva du ønsker å gjøre? Endret 17. desember 2010 av se# Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg ønsker å åpne filene på disken men windows viser ingen filer selv om den viser vanlige skjulte filer. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Du formaterte disken? edit: om du formaterte den, vil jeg isåfall være den første til å gratulere deg med en tom harddisk Endret 17. desember 2010 av Byxxi Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Ja men jeg formaterte den før jeg begynnte å filmde da vet du. Kameraet kan spille av filen, så det er noe der. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvordan type videokamera er det du har ? Og er det ved overføring fra videokamera til datamaskinen problemene oppstår ? Eller har du allerede overført videofilene til datamaskinen men finner de ikke igjen ? Er det harddisken i datamaskinen du har formatert eller i videokameraet og gjorde du det før eller etter video-opptaket ? Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg fant ut at det. Det var fordi jeg ikke hadde "finalizet" disken i kameraet. Men nå er problemet at filmen bare lagger da. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvis filmen lagger så kan det lønne seg å kopiere den over på PCen først før du spiller av. Det kan også være at PCen din er for treg. Ellers lønner det seg å bruke VLC player eller noe annet end Windows Media Player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå