Tyler Durden Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei! Beklager hvis dette er besvart i mange tråder tidligere. 1. Kurtasje Jeg vurderer å kjøpe litt aksjer, gjennom min nettbank Skandiabanken. Jeg leser at de har en kurtasje på kr. 69, uansett handelsbeløp. Vil det si at jeg KUN betaler kr. 69 uansett, eller er det også noe som går på prosent av beløpet? Er det andre forhandlere dere heller vil anbefale? Jeg liker å ha alt samlet i nettbanken, men vil jo tape mist mulig. 2. Kurslimit Kan noen gi en enkel forklaring på hva kurslimit er? Takker for svar! Lenke til kommentar
KS Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 1. Sitat: "Kurtasje kr. 69,- uansett beløp". Virker sånn ja. 2. Limit = grense. Eksempel: Sett en grense for høyeste kurs du vil kjøpe for. Lenke til kommentar
Tyler Durden Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 1. Sitat: "Kurtasje kr. 69,- uansett beløp". Virker sånn ja. 2. Limit = grense. Eksempel: Sett en grense for høyeste kurs du vil kjøpe for. Takk for svar. Jeg endte opp med Skandiabanken. Er jo ikke så hakkandes dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå