Gå til innhold

Hvilke abon skal jeg velge?

aendien77

Anbefalte innlegg

Hei,

Har akkuratt fått min HTC Desire HD, og har forstsatt mitt gamle sim kort som er over 5 år gammelt nå, men virker fortsatt på denne nye mobilen, men jeg har aldri hatt datatrafikk på mobilen eller på sim kortet, og kan derfor ikke gå på internett for øyeblikket på HTCen min.

Lurer derfor på tips til hvilke abon. jeg burde velge i forhold til mitt, sms, ringing og hvordan dataforbruket mitt blir framover.

Har ligget på rundt 300kr med sms + ring fra før, og regner ikke med å surfe så altfor mye, laste ned litt ringetoner, applikasjoner og bruke facebook i ny og ne hvis jeg ikke er på pcen. Noen tips til hva jeg burde velge? Som sagt jeg MÅ ha nytt abon. med internett tilgang på mobilen ettersom jeg aldri har hatt dette før.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Djuice Phone m/ surfepakke

- Telenor SuperSim L

- iTalk Small

- Surfprat Medium

Der har du noen å se på. Hadde kanskje vært best om vi fikk litt mer info om hva du bruker telefonen til. Hva slags abonnement har du nå? Og du bruker 300 inkludert SMS, men ringetid kommer i tillegg? Da snakker vi kanskje Djuice Nonstop?

Det skal uansett være mulig å få aktivert internett på det abonnementet du har, men det er lurt å se om du har mulighet til å skaffe et billigere/bedre abonnement for deg. :)

Endret av iHouse
Lenke til kommentar
  paarsand skrev (På 18.12.2010 den 9.59):

For min del synes jeg det er galskap at man ikke nevner folkepakka til onecall.

500 ringetid,sms,mms,data. for 199,-

hva konkurrentene kan hamle opp med spiller ingen rolle, for de er på netcomnett.

Selvsagt! Det burde jeg jo nevnt. Bruker jo OneCall selv, men er nok blitt for vant med å bare selge NetCom, Telenor og Tele2. OneCall har mange fine abonnementer. :)

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for en av de operatørene som tilbyr fri bruk av ringeminutter, sms, mms og data til 199 kr mnd (ringing til spesialnummer, utenlandsbruk og sms-tjenester kommer i tillegg). Tilbudene varer til april-mai.

Chess Sjakk Matt (Netcom-dekning, 89 kr i etableringsavgift og tilbudet varer til 30 april).

Tele2 Super Cheap (Netcom-dekning, ingen etableringsavgift og tilbudet varer til 15 april).

Ludo Mobil Spesial (Telenor-dekning, koster 99 kr om du ikke ønsker at nummeret ditt skal utleveres til katalogtjenester og tilbudet varer til 25 april).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...