Kaeso Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Når eg spiller GTA III og Hitman 2 så skjer det noke rart.. Hastigheten på spillet stiger og synker som ei berg og dal bane! FPS ligg først på 60, og så blir det slow-motion aktig.. Veldig vanskelig å spille som du sikkert skjønner! har prøvd med forskjellige drivera, nVIDIA til både lyd-kort og skjerm-kort drivere. Eg har og sulla rundt med innstillingane på spillet, og 1024x700 er like bra/dårlig som 800x600.. Bruker windows xp pro.. Mine Specs: Pentium 4 ge force 4 64mb 2,2 ghz 512 mgb ram Er evig takknemlig dersom dette ordner seg! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det kan være at et eller annet program som ligger i bakgrunnen plutselig bestemmer seg for å bruke neeesten all prosessorkraften (****** ta gator!). Avslutt alle unødvendige program før du spiller, og, hvis du har 2000/xp, gå til oppgavebehandling - prosesser - og se hvem som eventuelt bruker 90% av CPU mens du ser på det tomme windows-skrivebordet. Slik er det hos meg, hver gang jeg starter maskina på nytt så dukker en prosess som heter "gain_trickler_29820(noen tall)" opp, og bruker jevnt 90% av CPU! Hater det! Men den finnes visstnok i to versjoner: noen ganger starter en prosess som heter GMT - den bruker ikke noe CPU kraft, men etterhvert SLUKER den ramen! MØkk! Det kan hende er årsaken Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Skjer dette bare med GTA3 og Hitman? Eller skjer det med andre krevende spill også? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 "]Det kan være at et eller annet program som ligger i bakgrunnen plutselig bestemmer seg for å bruke neeesten all prosessorkraften (kjøss ta gator!). Avslutt alle unødvendige program før du spiller, og, hvis du har 2000/xp, gå til oppgavebehandling - prosesser - og se hvem som eventuelt bruker 90% av CPU mens du ser på det tomme windows-skrivebordet. Slik er det hos meg, hver gang jeg starter maskina på nytt så dukker en prosess som heter "gain_trickler_29820(noen tall)" opp, og bruker jevnt 90% av CPU! Hater det! Men den finnes visstnok i to versjoner: noen ganger starter en prosess som heter GMT - den bruker ikke noe CPU kraft, men etterhvert SLUKER den ramen! MØkk! Det kan hende er årsaken Skulle ikke prøvd med en runde spybot eller no lignende? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Problemet forekommer også når eg spiller Mafia.. Det er desse 3 spilla som "hakker" litt.. Spill som Quake og UT2003 kjører glatt, og Warcraft III går på skinner. Kanskje det har noe med 3d-motoren å gjøre? Det kjører ingen programmer i bakgrunnen, som eg veit om iallefall.. Har defragmentert ørten ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå