BlackWolfRunsAlone Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg kjøpte for ett år siden ett par med Bose around ear hodetelefoner, som jeg forelsket meg totalt i. De var fantastiske og jeg brukte dem hele tiden. Jeg har ett par chinchillaer, to rampete gnagere som klarte å komme seg opp hvor headsettet var. de gnaget litt på ledningen og nå går ikke lyden gjennom. Jeg gikk ut for å finne noen som kunne hjelpe meg for jeg tok ikke sjangsen på å gjøre noe selv. Jada, jeg er jente så jeg er kanskje ikke den mest erfarne, og derfor søkte jeg hjelp. Jeg fant en som mente han kunne hjelpe meg, som jobbet i en butikk med slike produlkter men jeg er redd han bare gjorde det verre. nå har jeg ett headset som fungerer på høyre øre. Ledningen til det venste øret har blitt klippet opp i forsøk på å skjøyte den sammen igjen. De som kjenner til Bose vet at det er ganske vanskelig, det er ikke bare å åpne opp og skøyte sammen igjen. Jeg brukte mitt headsett i ett halvt år, siden har jeg ikke brukt dem og jeg har ikke funnet noen som kan fikse dem for meg. Er det noen her som aner hva jeg bør gjøre? Jeg ønsker ikke å kjøpe nye da disse er helt fine, med unntak av den ene ledningen. Er veldig kjipt da jeg ikke er i en situasjon hvor jeg bare kan kaste og kjøpe nytt. Jeg er ganske desperat for å finne noen som kan fikse dem. Noen ide? Takk Lenke til kommentar
darket Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 senter tv service i oslo reparerer disse mener jeg http://www.stvs.no/ send de en mail for prisoverslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå