konduktans Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Jada, jada. Mas mer a! Hehe. Neida, det kommer etter hvert. Har ikke skjedd stort, iom at jeg ikke har fått tak i PSU :-( Er dog i forhandlinger om en, og da blir det party:D Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 du skulle startet workloggen litt før.. For da hadde jeg faktisk en fungerende 100W psu til en GX150 pc, eller hva den het igjen, den litt mindre versonen av den du har Men nå er den demontert og ødelagt, så nå er det for sent.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Dårlig gjort å fortelle det da:P Er mange som hadde en slik en! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hehe. Kan jo hende den fortsatt fungerer da, men jeg har klipt av alle ledningene, for å bruke de til noe annet.. Så om du har ledninger med kontakter på så kan du jo lodde Så spørmålet er nå: 1. Skal jeg betale 250 kroner for en PSU til denne, og bruke den som HTPC? 2. Skal jeg reparere den og selge, og bruke pengene på nytt HK, prosessor og RAM til HTPC? 3. Skal jeg ta ut innmaten i min stasjonære pc(ATX HK med 2x 8800 GT i SLI, E8300 prosessor og 4 GB DDR2-minne) og sette det i HTPC, og så kjøpe ny innmat til min stasjonære? Om du kjører på med nr.2, hvor mye blir prisen på den maskinen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 500-1000 kroner. Hvis du sender meg PSU, kan du få maskina til 750 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har du noen 20 pin, molex, floppy kontakter med ledninger da? Tror jeg mangler noen deksler på den og.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Har alt utenom et fungerende kretskort:P Er ikke noe stress å lodde over kontaktene fra den ødelagte til den fungerende PSU-en Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) du kan vel kjøpe psu'en av meg jeg har ikke råd til å kjøpe den htpc'en. Ser de selges på finn for 1000 lappen. Tror nok jeg holder meg til gx150 pc'n i nec cd spilleren min spør gjerne om bilder av den, skal se om jeg finner den igjen her nå. btw, den mangler viften. er en 60mm som skal sitte der.. Endret 11. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Har muligens ordna meg en sånn PSU for kun prisen av frakten, så gidder ikke å betale for den. Kunne gitt deg fraktpengene, om du vil bli kvitt den Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 fraktpsisen var på da? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Billigste jeg fant var 57 kr Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 såppas billig ja. Da får du vel gå for den da, så får jeg leke meg litt med strømforsyningen her selv, tror jeg, vet ikke enda har en 100w atx psu her med samme problem også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå