Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er forelsket i den straighte venninna mi

Duckyneedz

Burde jeg fortelle henne hva jeg føler?  

21 stemmer

1. 1. Burde jeg fortelle henne hva jeg føler?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tre frem. En del av meg vil fortelle henne det, men en annen del sier jeg ikke burde, for da vil jeg skremme henne.

Hun er ikke en av de nærmeste vennenne mine, vi treffes sjeldent siden hun trives best hjemme sammen med hestene sine.

Jeg får denne såkalte ''gaydaren'' på henne, men jeg tror det er kun fordi jeg er betatt av dette vakre vesnet. Mange har spurt henne om hun er bi/lesbisk, men hun har alltid svart nei. Kanskje er hun redd for å komme ut?

Jeg har vært ute av skapet i 4 år nå, men jeg vet alldeles ikke hvordan jeg skal tre frem med en jente. Annet enn at jeg har havnet i seng med noen nyskjerrige jenter. Jeg har altså kun erfaring med gutter.

Jeg vet på en måte at hun ikke er intressert akkurat på dette tidspunktet, men om noen har tips til hvordan jeg skal tre frem, og ikke virke påtrengende eller skummel på noen måte.

Jeg er en håpløs romantiker og har flere metoder i hodet mitt. B.l.a å sende anonyme e-mailer. Eller brev. Men det kan virke skummelt for henne. Hun er en forsiktig jente og gjør ikke så mye på impuls. Hun er mystisk og tilbakeholdende, så jeg vet egentlig lite om henne, annet enn det jeg har observert når jeg har vært i samme rom med henne.

Da jeg var sammen med den da-værende typen min, var jeg konstant sjalu om han snakket til henne eller om han bare så hennes vei. Jeg trodde da at jeg var overbeskyttende, men lærte etterhvert at jeg er betatt av henne.

Endret av Duckyneedz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anonyme e-poster kan nok lett gi inntrykket av en stalker ja.

Har hun (hatt) kjæreste?

Jeg vet hun har hatt en type for noen år siden, men noen mente på at det ikke var seriøst. Vet ikke helt hva jeg skal tro om den saken. Siden hun er tilflyttet for 2 år siden vet jeg ikke så mye om kjærlighets livet hennes.

Hun har ikke vært involvert med noen siden hun flyttet hit, i hvertfall ikke som jeg vet om.

Hun er guttas bestevenn, med andre ord en veldig gutte jente. Hun kler seg veldig ''guttete'' men ser ikke på dette som tegn på at hun er skeiv. Hva mener du?

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan komme på er å bli bedre kjent med henne. Du sier selv du vet lite om henne, og han hun ikke gjør ting på impuls.

Det nok føles veldig vanskelig når man er stormforelsket, men jeg tror det vil være verdt det i det lange løp.

Lykke til!

Edit: Har du sjekket ut gaysir.no? De har bla.a. fora og chat. Jeg tipper de kan hjelpe deg bedre enn det jeg kan (:

Endret av Jonta
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...