Alliha Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det kunne blitt kult Alliha, men stor sjanse for gigantisk harry-failure. ______________________ Ok, dette er hva du gjør: Step 1) Tatover inn følgende ord på rompa: "Navnet ditt". Step 2) Gå på byen. Step 3) Hils på jente. Step 4) "Hei, hva heter du?" Step 5) Jenta sier "Hei jeg henter Ingvild!" Step 6) Du sier "For et sammentreff, jeg har tattovert navnet ditt på rompa". Step 7) Dere har sex. Tradisjonell rosemaling kan bli harry, men ikkje "navnet ditt"? also: Steve-O har allerede gjort det Lenke til kommentar
thyes Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Synes personlig at dette er en latterlig dårlig plan. Jeg har selv tattoveringer og er interessert i tattoo generelt, men trådstarter burde tenke på at dette er noe du kommer til å bære på kroppen så lenge du lever. Greit at du kanskje kan få et motiv som ser bra ut, dog mesteparten her inne vil sikkert komme med vittige forslag som "en penis på rumpeballen" og "portrett av Erna Solberg på ryggen" etc. Men selv om du skulle få et kult motiv, vil du virkelig se på tattisen din og for alltid tenke at den er der på grunn av en haug med nerder på et nettforum? Edit: Sorry, massiv bump. Lette etter en tattoo-tråd jeg var innom for en stund siden, og snublet over denne. Så ikke hvor gammel den var. You may flame me ^^ Endret 19. mars 2011 av pokerfjes Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Haha Jau, det ble rimelig hjernedødt dette. Tenkte først det var mest tatoveringsinteresserte som kom til å dumpe inn i denne tråden, og dermed føre med seg en viss form for seriøsitet og respekt for tatoveringsmotiver Men sånn endte det da ikke. Og hele prosjektet døde like fort som det oppsto. Noen kan like greit stenge tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå