Gå til innhold

"Ta En Tattoo" Diskusjon.no edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå prøvd å skrible ned noen regler for dette, så får folk komme med meninger rundt de. Hva som bør fjernes/legges til/endres på.

-Ingen religiøse, politiske eller rasistiske motiver.

 

-Ingen logoer

 

-Ikke ren tekst. Dersom teksten står til motivet så skal nok det gå greit.

 

-Motivet skal plasseres oppå foten, og må derfor være lite nok til å få plass oppå foten uten å måtte krympe det.

 

-Alle som vil kan bidra med forslag til motiv. Også meg selv.

 

-Donasjoner bør bli gjort før avstemming for å sikre seriøsiteten og hindre folk i å droppe ut dersom ikke sitt favorittmotiv blir valgt.

 

-En form for kvalitetskontroll på slutten av vote i form av velge fritt blant topp(something), en vetorett eller lignende.

 

-Ingen grense på donasjoner, verken øvre eller nedre grense.

 

-Dersom nødvendig sum ikke blir oppnådd vil prosjektet bli skrinlagt. Og folk vil selvfølgelig få pengene sine tilbake.

 

-En annen person enn meg bør være økonomiansvarlig.

 

Som sagt, dette er bare forslag slik at alle kan få være med å bestemme litt på hvordan dette skal gå for seg :)

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Ser at vi nå begynner å nærme oss starten av et prosjekt ;)

 

Allikevel synes jeg vi må holde åpent for alle slags motiver, selv tekst og/eller logoer. Det er jo dette som gjør voten så morsom. Selvsagt skal vi holde oss for gode til grove motiver. En fin retningslinje å følge, synes jeg, er reglene på diskusjon.no. Altså ingen kjønnsorganer i bevegelse, rasisme og annet snusk.

 

Ser desverre at det foreløpig er lite entusiasme fra resten av forumet på dette stadiet. Dette vil forhåpentligvis endres etter at spillereglene er satt i sten og voten ev. har startet.

 

Dersom vi blir enige om reglene, og dersom du unner meg gleden, vil jeg gjerne ta del i ansvaret med å starte vote, ta kontakt med tattoosjappe for en ev. sponsoravtale og å sette opp saken i det store og det hele. Men først må vi bli enige om reglene. Du har nå hørt min ide om hvordan saken skal gjøres, men dersom du vil gjøre det på din måte er selvsagt også det greit.

 

Skal jeg ta ansvaret for å sette dette i gang, og er vi nå endelig enige om reglene, Mumsen?

Lenke til kommentar

Vil det ikke lønne seg ikke å ha denne i OT-baren istedenfor?

Jo, du har nok rett der. Om det er en moderator som lusker i buskene her så ikke nøl med å flytte tråden!

 

Allikevel synes jeg vi må holde åpent for alle slags motiver, selv tekst og/eller logoer. Det er jo dette som gjør voten så morsom. Selvsagt skal vi holde oss for gode til grove motiver. En fin retningslinje å følge, synes jeg, er reglene på diskusjon.no. Altså ingen kjønnsorganer i bevegelse, rasisme og annet snusk.

Jeg er forsåvidt enig med deg der. Vi kan møtes litt på midten; Tekst er greit, men logoer blir kuttet mot at jeg spytter litt inn i potten selv. Eller begge deler er greit mot at jeg har et lite valg blandt topp(something)?

 

Dersom vi blir enige om reglene, og dersom du unner meg gleden, vil jeg gjerne ta del i ansvaret med å starte vote, ta kontakt med tattoosjappe for en ev. sponsoravtale og å sette opp saken i det store og det hele. Men først må vi bli enige om reglene. Du har nå hørt min ide om hvordan saken skal gjøres, men dersom du vil gjøre det på din måte er selvsagt også det greit.

Du må mer enn gjerne ta ansvaret med å sette opp vote og det andre praktiske som måtte være :) Tattoosjappe kan jeg godt snakke med selv. Jeg vet hvilken jeg skal bruke, og har tenkt meg ned til Lucky 7 på mandag for å høre hva vi kan forvente oss av kostnader på dette! Dialogen man har med tatovøren i planleggingsprosessen til en tatovering er en del av moroa med det for min del, så det har jeg lyst til å gjøre selv :)

 

Dersom reglene er akseptable for deg sett bort i fra det du påpekte, så har ikke jeg noe mer å legge til for denne gang. Kanskje drøye det litt til før vi hugger det i stein, så flere som vil være med på dette her får sjansen til å lese gjennom regelforslaget og kommet med innspill.

Lenke til kommentar

post-93392-0-27071900-1292798659_thumb.png

 

Klikk på + for å støtte mitt forslag!

 

(Hvordan den ser ut med linje mellom dottene i spoiler)

 

post-93392-0-40903200-1292798681_thumb.png

 

 

Er litt stilig å kunne tegne diskusjon.no mannen med tusj på kroppen - ANYTIME! Aldri noen som kommer til å tusje på deg på fest. Lover :)

Endret av Ajaco
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Få opp en poll a i stede for at fult av folk prøver å skaffe seg rykte og internet penizzz..

Eventuelt så kan vi nominere motiver sånn som de gjør i årets bruker tråden, eller noe i den duren.

 

Det er jo helt urealistisk at en person kommer til å ta et slikt motiv uansett hvor mange stemmer det får på internet så det er faktisk helt poengløst.

 

Jada mamma, beklager vi ikke er like moden som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...