Gå til innhold

"Ta En Tattoo" Diskusjon.no edition


Anbefalte innlegg

Etter stor entusiasme fra Balthier842 så har jeg tent mer og mer på idéen med å stille en liten del av huden min til disposisjon for litt blekk, på betingelse av at brukerene her inne betaler den.

 

Det vil etterhvert bli satt opp regler for hvordan ting skal foregå, både for meg og alle andre som er med og stemmer.

 

Her inne kan folk komme med forslag til regler for hva som er lov og ikke lov. Bare å komme med forslag :)

 

 

 

Vil oppdatere dette med en bedre og mer oversiktlig tekst etterhvert som jeg har mer tid, og regler begynner å bli klare!

 

Fyr løs!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får aldrig betalt cash for dette. Så prostitusjon kan du ikke kalle det. Jeg har en ganske sterk interesse for tatoveringer og det meste rundt det. Det hele startet med en kommentar om at neste person i Tattoo og piercing tråden her inne burde sette opp en vote over vilket motiv som skulle tatoveres. Jeg sa først på spøk at jeg meldte meg frivillig dersom de andre brukerne betalte for det. Jeg regnet ikke med noe mer kommentarer på det. Men opptil flere slengte seg på og synes det var en god idé. Jeg selv likte idéen selv om jeg ikke tok den seriøst i starten. Men nå har jeg tenkt litt og vil gå med på dette om det lar seg gjennomføre. Den delen av huden min som blir satt til disposisjon for dette er oppå foten min. Det er ikke stort, det er ikke synlig, og skal blekkes før eller senere uansett. Så hvorfor ikke få det gjort med en historie med litt humor bak seg.

Alderen min er ikke relevant, men jeg er mer enn gammel nok til å ta slike avgjørelser :)

Lenke til kommentar

Ta en tribal med sommerfugl i midten på korsryggen, som utvikler seg videre til et piggtrådgjerde som en spiral rundt hele magen og ryggen, opp til høyre arm der den fortsetter ned til håndleddet for å slutte i en hodeskalle med et hjerte i munnen et hjerte med en hodeskalle rundt, og jeg er med på spleiselaget.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Slik ser jeg for meg at det hele skal foregå:

 

-Det vil opprettes en tråd hvor brukerene produserer og stemmer på bidrag.

-Bidraget med flest + vinner.

-Du kan fritt få velge hvilket motiv du ønsker av de som er blitt stemt opp til topp 5.

 

Tråden som holder vote er åpen for alle. Man oppretter en tråd hvor det kun er lov å legge til bilder (motiv). Denne tråden er oppe i ett begrenset antall dager. Ved votens konkludering teller vi alle + opp. De fem motivene med flest stemmer vinner og det må da velges ut kun ett motiv blant vinnerene av deltakeren.

 

Forumets lesere vil forhåpentligvis donere de nødvendige midler som er nødvendig til å ta tatoveringen. Når tilstrekkelig sum er oppnådd, ev etter at voten har løpt ønsket tidsperiode vil du gå til tattovør og få motiv skrevet ned.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...