lobster Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg skal oppgradere mitt gamle gode D70 med nytt Nikon D7000 kamerahus. Ser på fotovideo at det selges for under 9000. Bør jeg slå til nå, eller tror dere at prisen blir lavere rett over jul? God jul alle sammen Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Bør jeg slå til nå, eller tror dere at prisen blir lavere rett over jul? De som virkelig vet det sier neppe noe her på forumet. Ser du på Nikons mellomklassekameraer har det holdt seg relativt bra i pris, men at prisen vil synke over tid er det ingen tvil om. Personlig utstetter jeg PC og kamerakjøp til jeg enten må bytte eller jeg vet det kommer en periode hvor jeg vil bruke det mye. Jeg var i en lignende situasjon sist vinter hvor jeg vurderte 7D, men ikke hadde akutt behov og håpet på at 60D skulle dukke opp i mellomtiden som et noe rimeligere alternativ. Det gjorde det ikke og det ble en 7D ut på våren uten at prisen hadde sunket veldig mye. Så hvis du vet D7000 er de rette for deg og overhodet ikke ser for eksempel en oppgradert D5000 som noe alternativ og regner med å bruke det en del fremover ville jeg byttet nå. Ligger derimot fotograferingen litt i dvale om vinteren er det jo all grunn til å vente litt siden du allerede har et Ok kamera. Endret 17. desember 2010 av seriksen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå