Jooose Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei =) Pcen min er bare rundt 4 måneder gammel. Jeg har lastet ned en del med den men er flink med å søke etter virus og få vekk ekstra-ting som toolbars osv, på downloads. Uansett! Pcen min er veldig treig. Jeg har kjørt Diskopprydding, Diskfragmentering, CCleaner og virus programmet mitt uten hell. Jeg har for det meste oppe Wow, Spotify, MSN, gjerne 2-3 Google Chrome vinduer om gange samt Skype. Dette pleier egentlig å gå fint, ved mindre jeg kjører wow i full screen, da kan det lagge litt når jeg trykker på windowsknappen osv. Noen som vet noe jeg kan gjøre for å fikse det? Aner ikke hvordan jeg finner "statsa" på pcen min. Jeg bruker en kompis sin Diskusjon.no konto (han er på dass =P ). Mulig han vet det men har ikke spurt ham. Har også noen skrivefeil, så bare ikke pirk på det Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (Hvis du har win7) Gå på "Min datamaskin" -> Systemegenskaper. Der skal det stå hvor mye ram du har. Hvis du har bare 2GB eller 3GB RAM kan det være lurt å oppgradere Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (Hvis du har win7) Gå på "Min datamaskin" -> Systemegenskaper. Der skal det stå hvor mye ram du har. Hvis du har bare 2GB eller 3GB RAM kan det være lurt å oppgradere Har bare 2GB atm. Kompissen min sa det var litt lite da jeg kjøpde den (kosta.. 9-10 tusen). Funka fett før da =/ Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (Hvis du har win7) Gå på "Min datamaskin" -> Systemegenskaper. Der skal det stå hvor mye ram du har. Hvis du har bare 2GB eller 3GB RAM kan det være lurt å oppgradere Har bare 2GB atm. Kompissen min sa det var litt lite da jeg kjøpde den (kosta.. 9-10 tusen). Funka fett før da =/ last ned cpu-z og si va som står av info dær vist du har steam prøv å last ned siste gpu ptach Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 supercz: gpu patch for multitasking? til TS: Å invistere i RAM er nok en ting du må gjøre før eller siden, så hvorfor ikke nå Minimum 4GB ram trenger du. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 supercz: gpu patch for multitasking? til TS: Å invistere i RAM er nok en ting du må gjøre før eller siden, så hvorfor ikke nå Minimum 4GB ram trenger du. treig pc kan ha noe med det å utdatert gpu å gjøre men han har lite ramm. rens kabinettet! støv er ikke bra Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Den er vell neppe utdatert når PC'n er 4 mnd gammel og han drar WoW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå