MadsFN Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei. Jeg kjører idag Windows 7 64bit og sliter med a høytalerene kjører lyden fra mikrofonen... Altså jeg kan høre i høytalerene f.eks hvis jeg blåser på mikrofonen. Lurer på om det heter Playback? Noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette? Er utrolig irriterende hvis jeg spiller musikk og micen står på, så kommer det en syk høy piping. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 I tillegg er det en ganske irriterende suselyd om jeg skrur volumet litt opp, selv om mikrofonen er av... Samme eller annet problem? Og en ting til, tar jeg ut mikrofonen blir suselyden ekstrem, hørere den høyt selv om musikk er på..... ? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 dette er nok fra lydkort Trinn 1: Jeg gikk til: Start>> Alle Programmer>> Tilbehør>> Underholdning>> Volumkontroll. Her jeg hadde forventet å finne en knapp som ville la meg slå av mikrofonen, men jeg hadde ikke en på skjermen. Trinn 2: Da jeg gikk Valg>> Egenskaper øverst til venstre i Volumkontroll dialogen. Dette førte til en liste over elementer - Mikrofon var en av dem. Jeg sjekket det, og da jeg klikket OK, hadde en mikrofon kontrollområde dukket opp på Volumkontroll. (y) Trinn 3. Jeg så sjekket i avmerkingsboksen "Mute" i mikrofon kontrollen området. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 hva har dette å gjøre inne på bedriftsforumet? Om du poster i rett kategori, så er sjansen for å få svar mye større.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå