Gå til innhold

MPX Support, finnes det?

Anbefalte innlegg

Er det noen som noengang har fått svar på mail fra MPX? Sendte en mail for tre måneder siden, men har ikke hørt noe. Komplett har jo en eller annen som sitter å svarer, selv om svarene som regel er hinsides.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har bare positive ting å si om MPX. Har alltid fått rask tilbakemelding både på tlf og mail.

Aldri noe tull med retur heller. Du har nok vært litt uheldig.

Et godt tips er å ringe istedet for å sende en mail. Hyggelige folk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

høres veeeeeeldig rart ut, har aldri opplevd noe lignende, fikk svar etter temmelig kort tid når jeg kontaktet dem.

Lenke til kommentar

MPX overrasket meg totalt i dag. Bestilte lørdag ettermiddag et Connect3d Radeon 9500np. Men på søndag, etter å ha lest noen flere tester, ville jeg heller bestille et Sapphire Radeon 9600 PRO fireblade. Sendte de mail og spurte om bytting (ordren sto fortsatt åpen), og en halvtime etterpå fikk jeg ny ordrebekreftelse der de hadde byttet kort og alt var i orden...

Og det på en søndag!!!

MPX har i alle fall min klare anbefaling, utvilsomt en av de beste webshopene her i landet.

Lenke til kommentar
Det hender webshopen deres påberoper seg å ha varer på lager som ikke kommer inn før om to uker, men utover dette er de meget seriøse.

Synes dette er veldig irriterende. Hvis jeg hadde visst at de ikke hadde denne ene varen inne kunne jeg jo ha bestilt noe annet istedet.

Jeg synes også det er dårlig at det ikke går an å endre eller slette ordrer i webshopen. Og ikke er de flinke til å svare på mail heller!

Lenke til kommentar

Jeg Har også kun positive ting å si om MPX. meget bra service (når man ringer kunde service). På mail som beskrevet ovenfor er de trege med å svare, men det svarer seg å ta ting med dem på tlf. Handler kun på MPX. For noen måneder siden kjøpte jeg en PSU hos dem. og for 5 dager siden tok den fyr :D Så jeg ringte inn og fortalte hva som hadde skjedd, og de sendte en ny samme dag, Uten at jeg måtte sende min defekte først. Tror ikke det er noen andre web shopper som hadde gjort det. Men så har jeg brukt betydelige summer hos mpx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...