Skrujernet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det hadde sikkert gått over etter ei stund, og kanskje kunne gått tilbake til normalt etter hvert. Spørs hvordan personen oppfører seg, og ikke får det til å se ut som han vill ta meg bare jeg bøyer meg for å hente nøklene () Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hadde jeg visst at en kompis var homofil/bifil, og spurt om dette, så hadde jeg bedt han om å respektere min legning (heterofil), og kanskje blitt litt smigret? Men absolutt ikke normalt i min vennegjeng, der er det pupper og fitte som gjelder Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er nok ingen her som vet om det er normalt eller ikke, altså noe som flertallet bedriver. Trolig er det ikke det, men spørsmålet TS burde stille er hvorvidt runking med kompiser er galt, moralsk forkastelig og/eller noe man burde styre unna. Jeg synes ikke det er det. Så lenge man ikke plager andre, synes jeg egentlig man kan gjøre akkurat hva man vil. 4 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Moralsk forkastelig er det vel ikke, men akseptert i samfunnet er det vel neppe. Om man først runker og suger kompisser, hvorfor ikke ta det ett skritt lengre? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skritt lenger = anal? Hvis så, en opplysning til det, det er mange homofile par som ikke har analsex. Skritt lenger = Forhold? Hvis så, forhold er mer enn sex (for mange). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Analsex er ikke ensbetydende med homoseksualitet. Er flere homofile og bifile som ikke liker/har analsex. Og som en kuriositet så er det jo ganske mange heterofile gutter som tenner veldig på analsex med dama. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mhm, selvom jeg sier som Ole Brum, ja takk begge deler, så ikke pokker om noen skal stikke noe opp bak på meg. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Akkurat hvor vanlig dette er aner jeg ikke, men jeg vil tro at det er vanligere enn mange tror. Reaksjonene til mange av de som har svart i tråden viser jo rimelig tydelig hvorfor folk ikke forteller kompisene sine at de har eksperimentert med andre gutter. Jeg synes ærlig talt det er trist at det skal være så mye mer akseptert at jenter eksperimenterer med hverandre enn at gutter gjør det samme. Uansett, en handling gjør ikke en legning. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Akkurat hvor vanlig dette er aner jeg ikke, men jeg vil tro at det er vanligere enn mange tror. Reaksjonene til mange av de som har svart i tråden viser jo rimelig tydelig hvorfor folk ikke forteller kompisene sine at de har eksperimentert med andre gutter. Jeg synes ærlig talt det er trist at det skal være så mye mer akseptert at jenter eksperimenterer med hverandre enn at gutter gjør det samme. Uansett, en handling gjør ikke en legning. Jenter aksepterer vel både gutter og jenter. Det er guttene som har problemer med å akseptere Adam og Adam. Det er vi selv som ødelegger... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Aksepterer jenter eva og eva? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jepp. Men det gjør menn og. Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 1. Jeg selv vet om mange jenter som bl.a øver på klining sammen, og derfor sikkert aksepterer EvaxEva. 2. Jeg synes det virker dumt, når "nomore" kommer med en motstridende mening fra de fleste's mening, og så blir han utsatt for direkte personangrep. 3. Anal? Tenner litt på det i "fantasien", men... Ikke faen om noen skal stikke kuken sin i rumpa mi-.- 4. Jeg aksepterer "Adam and Steve" og "Madame and Eve", men jeg kunne selv ikke tenkt meg noe ekteskap/langvarig forhold med en gutt... 5. Jeg ELSKER fitte. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det går ikke ann å sammenligne analsex med to menn ( Burde vært ulovlig) med analsex jente og gutt ( MMMMM!!!!) Derfor har ikke dette noe her å gjøre. Hvis du syns det er så jævli digg at kompisen din ronker spermen din i trynet sitt så er det sikkert bra for deg, men trolig ikke noe alle gjør. Det er jo mulig å like begge kjønn, det vet du jo, det er nok der du befinner deg Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 digg det :!: Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det går ikke ann å sammenligne analsex med to menn ( Burde vært ulovlig) med analsex jente og gutt ( MMMMM!!!!) Derfor har ikke dette noe her å gjøre. Hvis du syns det er så jævli digg at kompisen din ronker spermen din i trynet sitt så er det sikkert bra for deg, men trolig ikke noe alle gjør. Det er jo mulig å like begge kjønn, det vet du jo, det er nok der du befinner deg I praksis går det mye på det samme. Analen hos damer og hos menn er veldig like. Eneste forskjellen eg har lagt merke til er at damer har litt trangere enn menn, men det kan og være personene eg har vært med. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Trangere La oss satse på at det er de du har vært med, hvis ikke, så fatter jeg ikke at det er mulig (med mine erfaringer...) Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Så du har tatt noen bakfra? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hadde kompisen min spørt om jeg ville noe sånt hadde jeg sagt HØFLIG nei men likevel støttet han fordi han er min venn. Det å skulle banke opp vedkommende osv blir altfor patetisk i mitt synspunkt. Prøv det du vil prøve TS, slikt er faktisk naturlig og du er i en alder hvor sånt utforskes. 2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Beklager for å måtte ødelegge boblen til trådstarter, men ja. Du er nok bifil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg