Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runking med kamerater


Vetle96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ingen her som vet om det er normalt eller ikke, altså noe som flertallet bedriver. Trolig er det ikke det, men spørsmålet TS burde stille er hvorvidt runking med kompiser er galt, moralsk forkastelig og/eller noe man burde styre unna. Jeg synes ikke det er det. Så lenge man ikke plager andre, synes jeg egentlig man kan gjøre akkurat hva man vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Akkurat hvor vanlig dette er aner jeg ikke, men jeg vil tro at det er vanligere enn mange tror. Reaksjonene til mange av de som har svart i tråden viser jo rimelig tydelig hvorfor folk ikke forteller kompisene sine at de har eksperimentert med andre gutter. Jeg synes ærlig talt det er trist at det skal være så mye mer akseptert at jenter eksperimenterer med hverandre enn at gutter gjør det samme.

 

Uansett, en handling gjør ikke en legning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat hvor vanlig dette er aner jeg ikke, men jeg vil tro at det er vanligere enn mange tror. Reaksjonene til mange av de som har svart i tråden viser jo rimelig tydelig hvorfor folk ikke forteller kompisene sine at de har eksperimentert med andre gutter. Jeg synes ærlig talt det er trist at det skal være så mye mer akseptert at jenter eksperimenterer med hverandre enn at gutter gjør det samme.

 

Uansett, en handling gjør ikke en legning.

 

Jenter aksepterer vel både gutter og jenter. Det er guttene som har problemer med å akseptere Adam og Adam. Det er vi selv som ødelegger...

Lenke til kommentar

1. Jeg selv vet om mange jenter som bl.a øver på klining sammen, og derfor sikkert aksepterer EvaxEva.

2. Jeg synes det virker dumt, når "nomore" kommer med en motstridende mening fra de fleste's mening, og så blir han utsatt for direkte personangrep.

3. Anal? Tenner litt på det i "fantasien", men... Ikke faen om noen skal stikke kuken sin i rumpa mi-.-

4. Jeg aksepterer "Adam and Steve" og "Madame and Eve", men jeg kunne selv ikke tenkt meg noe ekteskap/langvarig forhold med en gutt...

5. Jeg ELSKER fitte.

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å sammenligne analsex med to menn ( Burde vært ulovlig) med analsex jente og gutt ( MMMMM!!!!) Derfor har ikke dette noe her å gjøre. Hvis du syns det er så jævli digg at kompisen din ronker spermen din i trynet sitt så er det sikkert bra for deg, men trolig ikke noe alle gjør. Det er jo mulig å like begge kjønn, det vet du jo, det er nok der du befinner deg :)

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å sammenligne analsex med to menn ( Burde vært ulovlig) med analsex jente og gutt ( MMMMM!!!!) Derfor har ikke dette noe her å gjøre. Hvis du syns det er så jævli digg at kompisen din ronker spermen din i trynet sitt så er det sikkert bra for deg, men trolig ikke noe alle gjør. Det er jo mulig å like begge kjønn, det vet du jo, det er nok der du befinner deg :)

I praksis går det mye på det samme. Analen hos damer og hos menn er veldig like. Eneste forskjellen eg har lagt merke til er at damer har litt trangere enn menn, men det kan og være personene eg har vært med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...